Olsztyn: Obsługa pasażerów dłużej w poniedziałki
Zmiana godzin pracyPunktu Obsługi Klienta w Śródmieściu. W każdy poniedziałek można będzie z niegokorzystać do godz. 18:00.
W Olsztynie funkcjonuje sześć Punktów Obsługi Klientauruchomionych przez Zarząd Dróg, Zieleni i Transportu. Ich głównym zadaniemjest sprzedaż biletów. Zatrudnieni tam pracownicy służą także informacją iwskazówkami dotyczącymi sposobu podróżowania komunikacją miejską w naszymmieście.
Zmieniły się godziny otwarcia punktu Centrum,zlokalizowanego przy al. Piłsudskiego w pobliżu galerii handlowej. Teraz wkażdy poniedziałek będzie otwarty od godz. 11 do godz. 18. Dzięki temu jestmożliwe zwiększenie dostępności usług świadczonych przez ZDZiT.
Niezależnie – w dalszym ciągi jest możliwość złożeniawniosku o Olsztyńską Kartę Miejską oraz doładowywania jej lub kupna biletówprzez Internet. Zapłacić za przejazd można także w biletomatach w autobusachoraz tramwajach lub w 37 urządzeniach stacjonarnych, zlokalizowanych na tereniecałego miasta.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
„