Oceń kierowców w Tychach. Liczy się styl?
PKM Tychy zachęca do wypełnienia ankiety oceniającej obsługę pasażerów ze strony kierowców autobusowych.
Pełna treść w linku u dołu. Pytania, z którymi (a raczej z ich rezultatami) zmierzą się kierowcy, to np.:
* Jak oceniasz poziom profesjonalnej i uprzejmej obsługi pasażerów ze strony kierowców PKM pod względem przestrzegania zasady podjeżdżania autobusem na przystanek w taki sposób, by pojazd zatrzymał się w odpowiedniej odległości od krawężnika, umożliwiającej pasażerom bezpieczne i swobodne wsiadanie oraz wysiadanie?
* Jak oceniasz poziom profesjonalnej i uprzejmej obsługi pasażerów ze strony kierowców PKM pod względem dbania o sprawne, szybkie i bezpieczne wysiadanie i wsiadanie pasażerów na przystankach (drzwi autobusu należy zamykać dopiero po upewnieniu się, że nikt z oczekujących nie wchodzi, ani nikt z pasażerów nie wychodzi z pojazdu)?
* Jak oceniasz poziom profesjonalnej i uprzejmej obsługi pasażerów ze strony kierowców PKM pod względem przestrzegania zakazów np.: przewożenia osób w kabinie kierowcy i palenia wyrobów tytoniowych oraz e-papierosów, jak również prowadzenia rozmów telefonicznych w czasie bez użycia zestawu bluetooth”?
„