Nowości w płatnościach mobilnych mPay
mPay, jako jedynaaplikacja do płatności przez komórkę w kraju, rozpoczyna oferowanie liczącej aż2 tys. pozycji, gamy produktów cyfrowych.
Wprowadza też unikatową usługę finansową w postaci mVouchermPay. Ponadto spółka uruchamia sprzedaż biletów 200 polskich i zagranicznychprzewoźników autokarowych. Aplikacja mobilna mPay zyskuje też nowy design orazzwiększa intuicyjność i szybkość realizowania transakcji.
mPay zamierza intensywnie rozwijać się w segmencie treści iusług cyfrowych. Od lipca br., jako jedyna aplikacja do płatności mobilnych wPolsce, mPay będzie oferować ok. 2 tys. nowych produktów, takich jak kody dogier i serwisów streamingowych czy klucze aktywacyjne do systemów operacyjnychi oprogramowania użytkowego. Podobnie jak w przypadku wszystkich innych usługmPay, dostawa cyfrowego kontentu będzie odbywała się natychmiastowo,bezpośrednio po dokonaniu płatności. Klienci będą mogli dokonywać zakupówzarówno w aplikacji mobilnej mPay, jak i za pośrednictwem internetowejplatformy www.sklep.mpay.pl.
Wkraczamy na bardzodynamicznie rozwijający się rynek treści i usług cyfrowych, którego wartość naświecie może osiągnąć w tym roku kwotę nawet ok. 519 miliardów dolarów – mówiKrzysztof Hejduk, prezes zarządu mPay. – Istotną rolę na tym polu odgrywajązakupy dokonywane z użyciem telefonów komórkowych. Konsumenci coraz chętniejsięgają po produkty w dystrybucji cyfrowej. Funkcja zakupu biletów na przejazdyautokarowe, którą dodajemy do systemu to również kierunek, którego oczekująklienci. Ich zakup w mPay pozwala zaoszczędzić czas i jest po prostu wygodny– dodaje Krzysztof Hejduk.
Spółka wprowadza także mVoucher mPay – unikatową nową usługęfinansową, działającą na zasadzie bonów różnego przeznaczenia (multi-purposevouchers, MPV). Dla użytkowników mPay oznacza to możliwość korzystania z ofertpromocyjnych i otrzymywania bonusowych środków, które mogą zostać przeznaczonena usługi i produkty dostępne w ramach systemu. W pierwszej kolejności doaplikacji trafią mVouchery o wartości 50, 100 i 150 zł. Ich zakup zapewnidodatkowe korzyści wynikające z bieżących promocji. Z mVoucherów mPay będziemożna korzystać w taki sam sposób, jak z innych metod płatności w mPay, czylielektronicznej portmonetki i kart płatniczych.
System płatności mobilnych mPay zwiększa ponadto liczbęusług, z których mogą korzystać użytkownicy aplikacji. Nowością jest współpracaz Polonusem – jednym z największych przewoźników autokarowych w Polsce. mPayzostał w pełni zintegrowany z należącą do Polonusa platformą sprzedażowąDworzecOnline.pl. Skupia ona bilety 200 przewoźników, których autokarydocierają do kilku tysięcy miejscowości w kraju i za granicą. W mPay można odteraz kupować wszystkie dostępne w ramach platformy bilety, a same transakcjerealizować z wielodniowym wyprzedzeniem lub tuż przed planowaną podrożą.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
mPay finalizuje też prace nad nową odsłoną aplikacji, któraumożliwi szybsze i bardziej intuicyjne realizowanie transakcji. Całkowitejzmianie ulegnie wygląd interfejsu, co wpłynie na większą przejrzystość iłatwiejszy dostęp do najważniejszych funkcji systemu. Użytkownicy mPay będąmogli m.in. znacznie szybciej okazywać zakupione bilety do kontroli. Aby tozrobić, wystarczy wykonać prosty gest w postaci przesunięcia w lewą stronęekranu startowego aplikacji. Nawigację ułatwią ponadto widoczne na każdymekranie menu dolne i slider, na którym wyświetlane są informacje o ofertachspecjalnych i wszystkich aktywnych transakcjach. Nowa wersja mPay będziewdrażana etapami w ciągu najbliższych tygodni.
Wprowadzając nowąwersję mPay odpowiadamy na potrzeby naszych użytkowników oraz aktualne trendy wzakresie projektowania aplikacji – mówi Jarosław Brodziak, dyrektor ds. IT wmPay S.A. – System będzie bardziej intuicyjny i harmonijny pod względemdesignu, a realizowane za jego pomocą transakcje prostsze i jeszcze szybsze.Zmiany w architekturze systemu pozwolą nam ponadto na znacznie szybszewdrażanie kolejnych usług i funkcji – dodaje Brodziak.
„