Najwięcej na biletach zarabia POP Dworzec Wileński
Sześć na stacjachmetra, trzy na dworcach i jeden poza Warszawą – to pierwsza dziesiątka PunktówObsługi Pasażerów. W pierwszym półroczu tego roku bilety o najwyższej wartości– ponad 8 mln zł – sprzedano w POP-ie Metro Dworzec Wileński.
Przez sześć miesięcy tego roku. w Punktach Obsługi PasażerówZarządu Transportu Miejskiego sprzedano bilety za ponad 53 mln zł. Rankingpunktów, pod względem wartości sprzedanych biletów otwierają dwa punkty nastacjach metra – Dworzec Wileński z biletami sprzedanymi za ponad 8,1 mln zł iCentrum (5,8 mln zł), jako trzeci lokuje się ten dworcu Warszawa Centralna (5mln zł). W pierwszej dziesiątce znalazły się także: Dworzec Zachodni (3,6 mlnzł); Ratusz Arsenał (3 mln zł), Politechnika (2,9 mln zł), Dworzec Gdański (2,8mln zł) i Służew (2,6 mln zł), Dworzec Wschodni (2,1 mln zł) oraz Legionowo zesprzedażą za prawie 2,2 mln zł. Punkt w Legionowie, podobnie jak punkty wPiasecznie i Łomiankach, zostały uruchomione we współpracy z lokalnymisamorządami, aby ułatwić mieszkańcom kodowanie biletów w ramach oferty”Warszawa+”.
W Warszawie jest 21 POP-ów. Znajdują się one w miejscachczęsto odwiedzanych przez pasażerów – na stacjach metrach, dworcach, lotnisku iw centrum handlowym. Można w nich załatwić wszystkie formalności związane zWarszawskim Transportem Publicznym – kupić bilety, wyrobić Warszawską KartęMiejską, uzyskać informacje czy złożyć odwołanie od wezwania wystawionego zajazdę bez ważnego biletu.
Pierwszy Punkt Obsługi Pasażerów otwarto w 2002 roku nastacji metra Świętokrzyska. Po nim pojawiły się kolejne – w 2003 roku na stacjiRatusz Arsenał i rok później na stacji Plac Wilsona.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
„