MPK w Krakowie przedsiębiorstwem Fair Play
Podczas gali w Warszawie nagrodę odebrał Grzegorz Dyrkacz, dyrektor ds. Zarządzania Przewozami w MPK SA w Krakowie. MPK zostało docenione za etyczne postępowanie na co dzień w relacjach z pracownikami, klientami i kontrahentami. Kapituła doceniła także organizowaną przez MPK pomoc potrzebującym, warsztaty dla dzieci oraz spory wysiłek w dziedzinie ekologii.
– Certyfikat „Przedsiębiorstwo Fair Play” to nagroda za codzienną pracę opartą na szacunku do pracowników, partnerów biznesowych i organów prawa, oraz zaangażowanie w działalność na rzecz społeczności lokalnej i całego kraju. To również zobowiązanie do ciągłego doskonalenia ? podkreślił podczas finałowej gali w Warszawie dr Mieczysław Bąk, prezes Fundacji „Instytut badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym”.
Przypomnijmy, że program trwa cały rok i przebiega dwuetapowo. Pierwszy krok wykonują firmy zgłaszając chęć uczestnictwa w programie, poprzez wypełnienie i przesłanie deklaracji zgłoszeniowej. Następnie szczegółowo prezentują swoją działalność w ankiecie. Firmy są również proszone o przedstawienie stosownej dokumentacji. Przedsiębiorstwa, które zdobędą wymaganą regulaminem liczbę punktów, przechodzą do drugiego etapu, w którym organizatorzy oraz przedstawiciele instytucji współpracujących sprawdzają prawdziwość odpowiedzi udzielonych przez firmę, m.in. poprzez audyty przeprowadzane w siedzibach wszystkich firm.
Program „Przedsiębiorstwo Fair Play” realizowany jest przez Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym, funkcjonujący przy Krajowej Izbie Gospodarczej.
Warto zaznaczyć, że krakowski przewoźnik w programie uczestniczy od 2001 roku za każdym razem uzyskując tytuł „Przedsiębiorstwo Fair Play”.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
„