moBILET w Kielcach

infotrans
23.08.2017 10:00

Od 14 sierpniapasażerowie ZTM Kielce, mogą korzystać z nowej formy zakupu biletów komunikacjimiejskiej. W tym dniu w mieście uruchomiony został System moBILET.

moBILET stanowi wygodną i nowoczesną alternatywę dlatradycyjnego zakupu biletów komunikacji miejskiej jednorazowych. Daje topasażerom możliwość zakupu biletu zawsze i wszędzie (24 godziny na dobę, przez7 dni w tygodniu) bez konieczności szukania kiosku czy posiadania gotówki najego zakup.

System jest dostępny we wszystkich sieciach komórkowych,zarówno dla numerów z abonamentem jak i na kartę. Wszystko czego potrzebujeużytkownik, to telefon komórkowy z zainstalowaną bezpłatną aplikacją orazdostępem do Internetu.

Aby korzystać z moBILET należy pobrać aplikację ze stronęm.mobilet.pl lub z dedykowanego sklepu z aplikacjami w telefonie. Podczaspierwszego uruchomienia konieczne jest przeprowadzenie krótkiej rejestracji,doładowanie konta dowolną kwotą i już możemy kupować bilety.

moBILET działa na zasadzie elektronicznej portmonetki –przedpłata (prepaid) na indywidualny rachunek moBILET, otrzymany podczasrejestracji. Aby dokonać wpłaty na konto Użytkownik może skorzystać ztradycyjnego przelewu bankowego, karty kredytowej, lub ekspresowego zasileniapoprzez stronę internetową lub bezpośrednio z aplikacji mobilnej.

Dzięki intuicyjnej obsłudze, zakup jest bardzo prosty. Wcelu skasowania biletu komunikacji miejskiej, przed wejściem do pojazduuruchamiamy w telefonie aplikację, wybieramy miasto, rodzaj biletu ipotwierdzamy zakup. Po zatwierdzenie wybranego biletu system łączy się zserwerem za pomocą Internetu, a my otrzymujemy bilet, który w razie potrzebynależy pokazać kontrolerowi.

Za bilety ZTM w systemie moBILET nie pobiera się żadnychdodatkowych opłat. W zależności od taryfy operatora komórkowego użytkownik możeponosić jedynie dodatkowy koszt połączenia telefonu z Internetem.

Szczegółowe informacje dostępne są na stronie www.mobilet.pl.