Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Lublin ruszy z promocją e-biletu

infotrans
08.04.2020 15:30

Lublinowi zależy na promocji elektronicznego biletu aglomeracyjnego. Urzędnicy chcą, aby to zadanie zrealizowała za nich specjalistyczna firma.

Ta ma być znaleziona poprzez zapytanie ofertowe. Cała kampania informacyjno-promocyjna ma zakończyć się do 31 sierpnia 2021 roku.

Promowanie biletu elektronicznego

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej nowego systemu elektronicznego biletu aglomeracyjnego współfinansowanego z projektu unijnego „Niskoemisyjna sieć komunikacji zbiorowej dla północnej części LOF wraz z budową systemu biletu elektronicznego komunikacji aglomeracyjnej” ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020.

Cele kampanii

Lublin postawił jasno określone cele jakie ma spełniać kampania, a wśród nich:

– poinformowanie odbiorców kampanii o wdrożeniu nowego systemu elektronicznego biletu aglomeracyjnego i o zmianach z tym związanych,

– promocja nowych form płatności za bilet komunikacji miejskiej,

– promocja aplikacji mobilnej,

– promocja nowej taryfy biletowej komunikacji miejskiej,

– promocja komunikacji miejskiej jako środka poruszania się po mieście i alternatywy dla samochodu osobowego,

– promocja projektu unijnego.

Zadania dla firmy

Do zadań wykonawcy należeć będzie:

– zaaranżowanie i wykonanie sesji zdjęciowej obrazującej poszczególne komponenty zrealizowane w ramach projektu unijnego,

– opracowanie koncepcji kreacyjnej kampanii informacyjno-promocyjnej dedykowanej komponentowi projektu unijnego tj. nowemu systemowi elektronicznego biletu aglomeracyjnego,

– druk materiałów promocyjnych – ulotek i plakatów,

– publikacja reklamy prasowej na łamach lokalnych dzienników (wydanie prasowe i internetowe),

– przygotowanie scenariusza 30 sekundowego spotu radiowego wraz z jego produkcją oraz emisją w lokalnych stacjach radiowych,

– zaprojektowanie, opracowanie i produkcja animacji do publikacji w Internecie: na profilu FB oraz stronach www (łącznie 4 filmiki w HD o długości od 30 do 60 sekund).

Otwarcie i ocena ofert

Firmy zainteresowane zamówieniem mogą składać oferty do dnia 17 kwietnia. Zamawiający wyróżnił dwa kryteria oceny ofert: cenę (60%) i termin opracowania koncepcji kreacyjnej (40%).