Lublin: BusBonus rośnie w siłę

infotrans
15.07.2013 20:21

Przybywa kolejnych partnerów w programie lojalnościowym BusBonus, prowadzonym przez MPK Lublin we współpracy z Zarządem Transportu Miejskiego. Obecnie w programie uczestniczy już 70 podmiotów. Dołączyły m.in. takie branże jak zdrowie, uroda, fotografia i gastronomia, ale posiadacze Kart Biletu Elektronicznego mogą również skorzystać z 1,5 % upustu na nowe mieszkania w inwestycjach znajdujących się w Lublinie. Program BusBonus realizowany jest od 5 lutego br. Przez pięć miesięcy funkcjonowania programu udzielono ponad 5 tys. zniżek. Zniżki udzielane były głównie w ramach usług MOSIR, Sanitas, Paco, Meblohurt, Czarny Tulipan, Interbud, VICO oraz Perfumy Express. Program adresowany jest do osób uprawnionych do przejazdu 30, 90 lub 150-dniowym imiennym biletem okresowym zakodowanym na Karcie Biletu Elektronicznego (KBE) wydanej przez Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie. Po okazaniu KBE sprzedawcy oraz sprawdzeniu przez niego ważności biletu w dedykowanej aplikacji internetowej, jej posiadaczowi w wielu miejscach Lublina przysługiwać będzie zniżka na zakup towarów lub usług. Zniżki wahają się od 50% do 5%. Celem programu „BusBonus”jest docenienie dotychczasowych pasażerów posiadających bilety okresowe oraz zachęcenie osób do tej pory niekorzystających z transportu miejskiego w Lublinie lub korzystających w sposób sporadyczny, do zakupu biletu okresowego. Pełna lista zniżek znajduje się na stronie www.busbonus.pl.Normal021falsefalsefalsePLX-NONEX-NONE/* Style Definitions */table.MsoNormalTable{"”line-height:115%;font-size:11.0pt;"Calibri”,”sans-serif”}