Lubelski BusBonus ma już rok
BusBonus, program lojalnościowy prowadzony przez Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Lublinie we współpracy z lubelskim Zarządem Transportu Miejskiego, ma już rok i okazał się sukcesem. Obecnie w programie uczestniczy 75 podmiotów. Program wdrażają u siebie także inne miasta z Lubelszczyzny. W grudniu 2013 r. MPK Lublin, które jest pomysłodawcą programu, podpisało listy intencyjne z MZK Zamość, MZK Puławy oraz MPK Kraśnik na wykorzystanie programu. BusBonus realizowany jest w Lublinie od 5 lutego 2013 r. i okazał się strzałem w dziesiątkę. W ciągu roku udzielono ok. 10 tys. zniżek. Największą popularnością wśród lublinian niezmiennie cieszą się baseny w Strefie H2O w MOSIR. Liczne zniżki udzielane są też w ramach usług: Sanitas, Paco, Meblohurt, Czarny Tulipan, VICO, czy MegaMeble. Zniżki wahają się od 50% do 5%. Wachlarz branż jest bardzo szeroki, od zdrowia, przez gastronomię, po perfumerie, sklepy odzieżowe i meblowe. Dziś współpracujemy z 75 podmiotami i cały czas pozyskujemy nowe (w punkcie wyjścia było to 27 firm). Pełna lista partnerów znajduje się tutaj