Najnowsze w Infoship
Brakuje najnowszych.

Lotnisko Warszawa: Razem na rzecz rozwoju ruchu lotniczego

infotrans
18.03.2009 20:45

Port Lotniczy im. F. Chopina w Warszawie przedstawił swoją nową inicjatywę – „Program współpracy marketingowej z przewoźnikami lotniczymi w 2009 r.”Ma ona na celu podejmowanie wspólnych działań marketingowych linii lotniczych i warszawskiego lotniska. Program opiera się na współpracy marketingowej w formie finansowego zaangażowania PPL w działania reklamowe linii lotniczych, w ramach oferowanych pakietów. Przewiduje też jednoczesne udostępnianie przewoźnikom na potrzeby prowadzonych działań reklamowo-promocyjnych środków przekazu reklamowego będących w gestii PPL na zasadach preferencyjnych, lub w ramach świadczeń barterowych. –„Mamy nadzieję, że nasza współpraca pozwoli dotrzeć z informacją o usługach linii lotniczych do jak najszerszej grupy potencjalnych pasażerów i przyczyni się do wzrostu ruchu lotniczego w Warszawie. Program ten został stworzony z myślą o wspólnych działaniach marketingowych poprzez promocję rejsów z i do warszawskiego lotniska.”- powiedział Jakub Mielniczuk, rzecznik prasowy P.P. „Porty Lotnicze”. W ramach współpracy marketingowej oferowane są przewoźnikom 2 pakiety:
– Pakiet Podstawowy (w trzech wariantach MAXI, MIDI, MINI), kierowany do przewoźników o kluczowym znaczeniu dla Portu Lotniczego im. F. Chopina w Warszawie,
– Pakiet Wzrostowy kierowany do wykonujących loty regularne przewoźników nowych, uruchamiających połączenia na nowej trasie, zwiększających częstotliwość operacji na istniejącej trasie lub przewoźników zamierzających obsługiwać trasę samolotem o większej masie startowej i/lub większej liczbie oferowanych miejsc.
–Mamy nadzieję, że zaproponowana przez nas forma współpracy, poprzez informowanie szerokiego grona odbiorców ofercie przyczyni się do rozwoju ruchu lotniczego na Lotnisku im. Fryderyka Chopina”–dodał Mielniczuk.