Lepiej być gigantem niż monsterem
Wponiedziałek, 20 czerwca rozpoczęła się trzecia odsłona kampaniispołecznej ?Kierunek życzliwość w komunikacji miejskiej?. Akcja potrwa dopaździernika, a do właściwych zachowań będzie przekonywał pasażerów GigantKomunikacji Miejskiej.
Kampania?Kierunek życzliwość w komunikacji miejskiej?, ma zwrócić uwagę na to jakważnym i niezbędnym elementem podróży, jest życzliwe zachowanie się względemwspółpasażerów i pokazać właściwe postawy oraz zachowania.
– „Mamynowoczesną komunikację, która przewozi co roku aż miliard pasażerów. Opróczkomfortu w podróży liczy się również właściwa atmosfera ? wzajemna życzliwość,szacunek dla prywatności i chęć niesienia pomocy. Jakość podróży zależy równieżod pasażerów”? mówi Jarosław Jóźwiak,wiceprezydent Warszawy.
W taborzekomunikacji miejskiej (autobusach, tramwajach, metrze i pociągach SzybkiejKolei Miejskiej oraz Kolei Mazowieckich) ponownie pojawią się znane monstery:Hałaśnik Głuchawy, Tępacz Ignorant, Knyszojad Smrodliwy, Kłapodziób Wylewnyoraz Zastawiacz Olbrzymi, do których dołączą nowe postaci: SiedziołekPrzyciężki, Rozpychacz Wybredny, Oknogap Permanentny oraz Gigant KomunikacjiMiejskiej (który wskaże właściwe zachowania współpasażerom).
Dowzajemnej życzliwości będą nakłaniać także spoty radiowe emitowane na antenieRadia Kolor oraz specjalny teledysk, a stoiska kampanii pojawią się na wieluimprezach i piknikach. Zaplanowano również specjalne warsztaty dla dzieci imłodzieży.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Organizatoramiakcji są: Urząd m.st. Warszawy, Miejskie Zakłady Autobusowe, TramwajeWarszawskie, Szybka Kolej Miejska, Metro Warszawskie, Zarząd TransportMiejskiego oraz Koleje Mazowieckie, a partnerami: Izba GospodarczaKomunikacji Miejskiej, Fundacja Dobroczynności Kid Zone oraz KlubMiłośników Komunikacji Miejskiej. Natomiast patronami medialnymi tegorocznejodsłony kampanii są: Radio Kolor i TVP3.
„