Najnowsze w Infoship
Brakuje najnowszych.

Kraków: Koniec akcji „Gadżety za bilety”

infotrans
12.12.2007 15:19

Czwartkowa (29 listopada) sesja wymiany biletów zakończyła pierwszy w Krakowie program lojalnościowy „Gadżety za bilety”. Choć pierwotnie planowano, że akcja potrwa do stycznia 2008, z uwagi na bardzo duże zainteresowanie i wyczerpanie się nagród termin został skrócony.
Prowadzona od połowy września akcja wymiany wykorzystanych biletów komunikacji miejskiej na atrakcyjne nagrody cieszyła się ogromnym zainteresowaniem. Podczas trzech miesięcy nagrody odebrało ponad tysiąc osób. Rekordowa było ostatnia sesja, podczas której Biuro Infrastruktury Miasta odwiedziło prawie 700 osób. Wydanych około półtora tysiąca gadżetów!
Program lojalnościowy „Gadżety za bilety”realizowany był w ramach jednego z działań Projektu Caravel/Civitas II –Marketing Zrównoważonej Mobilności. Celem akcji było zwiększenie atrakcyjności komunikacji zbiorowej w Krakowie oraz promocja biletów rodzinnych. Na stronie www.caravel-krakow.pl dostępne są szczegółowe statystyki akcji.