Najnowsze w Infoship
Brakuje najnowszych.

Kopenhaga: darmowa Karta Miejska dla pasażerów SAS

infotrans
29.04.2009 20:54
Wszystkie osoby, które przylecą w kwietniu i maju 2009 r. do Kopenhagi rejsami obsługiwanymi przez Skandynawskie Linie Lotnicze SAS, otrzymają bezpłatną Kartę Kopenhaską, która obejmuje również bezpłatne korzystanie z komunikacji miejskiej w stolicy Danii.
Promocja obejmuje wszystkich pasażerów SAS, którzy przylecą do stolicy Danii z biletem powrotnym z Warszawy, Gdańska i Poznania. Oferta nie obejmuje pasażerów przybywających do Kopenhagi z portów lotniczych w Skandynawii. Karta Kopenhaska daje prawo do bezpłatnego 24-godzinnego wstępu do 62 muzeów i atrakcji turystycznych na obszarze aglomeracji kopenhaskiej, w tym do muzeów Hansa Christiana Andersena i Karen Blixen. Ponadto po raz pierwszy posiadacze karty uzyskają prawo do darmowego wstępu do pięknie położonego w sercu Kopenhagi parku rozrywki Tivoli. –„Karta Kopenhaska to świetna inicjatywa, która doskonale wpisuje się w nasze nieustanne wysiłki na rzecz stworzenia innowacyjnych rozwiązań w zakresie podróży. Mamy nadzieję, że bezpłatny wstęp do najbardziej atrakcyjnych dla turystów miejsc w Kopenhadze pozwoli naszym pasażerom lepiej poznać to fascynujące miasto i lepiej zrozumieć skandynawskie dziedzictwo i kulturę, z którymi spotykają się na lotniskach i na pokładzie naszych samolotów”–mówi Wanda Brociek, dyrektor sprzedaży i marketingu SAS w Polsce.
Posiadacze karty będą mieli także nawet 20-procentowe zniżki w wielu restauracjach i punktach wynajmu samochodów. Jeżeli chodzi o szybki transport z lotniska w Kopenhadze do centrum miasta, to posiadacze karty mogą korzystać za darmo z metra. Po dojechaniu do centrum, będą oni mogli bezpłatnie korzystać z wszystkich autobusów i pociągów podmiejskich na obszarze aglomeracji kopenhaskiej przez 24 godziny na dobę. –„Inicjatywa ta jest czymś bardzo interesującym dla pasażerów linii SAS, a ponadto przyczyni się ona do rozpowszechnienia informacji na temat Karty Kopenhaskiej i licznych możliwości, jakie oferuje stolica Danii. Mamy nadzieję, że pasażerowie SAS skorzystają z tej oferty”–mówi Marianne Skafte, dyrektor sprzedaży i marketingu w kopenhaskiej organizacji turystycznej Wonderful Copenhagen. Pasażerowie linii SAS mogą odebrać darmową Kartę Kopenhaską w Centrum Obsługi w Terminalu 3 na lotnisku w Kopenhadze. Warta 225 DKK (31 EUR) karta daje jednej osobie dorosłej i dwójce towarzyszących jej dzieci prawo do darmowego wstępu i zniżek w wielu atrakcjach turystycznych miasta. Do karty dodawany jest przewodnik w języku angielskim, niemieckim lub duńskim zawierający szczegółowe informacje o muzeach i innych atrakcjach turystycznych oraz mapa Kopenhagi.
SAS rozdaje bezpłatną Kartę KopenhaskąOd 15 kwietnia br. klienci SAS mogą podróżować używając do odprawy swoich telefonów komórkowychOd 15 kwietnia br. klienci SAS mogą podróżować używając do odprawy swoich telefonów komórkowych
Odprawa na telefon
Przy okazji informujemy, że od 15 kwietnia br. klienci SAS Scandinavian Airlines mogą podróżować używając do odprawy i innych formalności na lotnisku wyłącznie swoich telefonów komórkowych. Rozwiązanie to wpisuje się w politykę linii SAS, której celem jest zaoferowanie pasażerom możliwie jak najbardziej płynnego i sprawnego przebiegu podróży. W okresie próbnym (od 15 kwietnia do 1 lipca) pasażerowie będą mogli korzystać z ułatwień w podróży ze Scandinavian Airlines na trasach pomiędzy następującymi portami lotniczymi: Kopenhagą, Goeteborgiem, Helsinkami, lotniskiem Heathrow w Londynie, Oslo, Stavanger oraz Sztokholmem. –„W chwili obecnej około 10% pasażerów SAS dokonuje odprawy za pomocą SMS-a, jednak naszym celem na rok 2011 jest sytuacja, w której 80% naszych pasażerów będzie robić to poza lotniskiem, czyli przez internet lub telefon komórkowy –mówi Lars Sandahl Sørensen, pierwszy wiceprezes ds. komercyjnych w SAS. –Jest dla nas bardzo ważne, aby nasi klienci podróżowali z nami w możliwie najbardziej płynny i najprostszy sposób. Dlatego też z niecierpliwością oczekujemy na drugą połowę roku, kiedy po dokonaniu oceny okresu próbnego, usługa ta zostanie w pełni wdrożona’. Będą z niej mogli korzystać wszyscy pasażerowie posiadający dostęp do mobilnego internetu (WAP). Po odprawie za pomocą SMS-a lub SAS Mobile Portal (www.sas.mobi), wystarczy jedno kliknięcie potwierdzające szczegóły lotu, a na wyświetlaczu telefonu pojawi się Mobilna Karta Pokładowa z kodem kreskowym 2D. Mobilna Karta Pokładowa zawiera numer lotu, numer miejsca w samolocie oraz godzinę odlotu i przylotu. Kod kreskowy 2D może być wykorzystywany przy rejestracji bagażu w samoobsługowych stoiskach SAS oraz przy kontroli bezpieczeństwa, przyspieszonej kontroli bezpieczeństwa Fast Track a także przy korzystaniu z komfortowych poczekalni SAS na lotniskach. Partnerem SAS, który pomaga mu testować karty pokładowe z kodem paskowym (mBCBPs), jest brytyjska firma Mobiqa. Mobiqa jest preferowanym partnerem strategicznym IATA w zakresie rozwiązań dotyczących mobilnych kart pokładowych oraz dostawcą usług dla wielu innych członków Star Alliance.