Konkurs na logo warszawskiego transportu publicznego
Zarząd Transportu Miejskiego ogłasza konkurs na nowe logo stołecznego transportu publicznego, skierowany do profesjonalistów zajmujących się projektowaniem graficznym oraz studentów kierunków projektowych. Ma on charakter otwarty, dwuetapowy i ogólnopolski. Partnerem przedsięwzięcia jest Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej.
Celem konkursu jest wybór nowego logotypu, który powinien w sposób jednoznaczny identyfikować usługi transportowe organizowane przez m.st. Warszawę, a także całą komunikację miejską i poszczególne środki transportu publicznego. Warunkiem udziału jest przesłanie w terminie do 17 lipca br. portfolio w formacie PDF, na adres e-mail: [email protected], które zawiera minimum 3 projekty logotypów.
Spośród nadesłanych portfolio, jury 21 lipca wybierze 5 finalistów konkursu, którzy zostaną zaproszeni do odpłatnego zaprojektowania głównego logotypu transportu publicznego w Warszawie wraz z odmianami dla wybranych środków transportu (tramwaj, metro, autobus, pociąg, rower), a także zamieszczenie go na wybranych nośnikach. Zwycięzca konkursu zostanie wyłoniony 7 września i otrzyma nagrodę główną w wysokości 70 tys. zł.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
„