Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Kampania Europa to TY w warszawskich autobusach

infotrans
20.05.2019 13:12

Społeczna kampaniainformacyjna „Europa to TY”, zachęcającą mieszkańców Warszawy dogłosowania w wyborach do Parlamentu Europejskiego, ruszyła zgodnie zzapowiedziami w warszawskich autobusach.

Kampanię zorganizowały Fundacja im. Roberta Schumanawspólnie z Miejskimi Zakładami Autobusowymi.

W 10 stołecznych autobusach linii 222 pojawiły się lustra, wktórych mieszkańcy Warszawy zobaczą swoje odbicie – wizerunek osoby, która marealny wpływ na przyszłość Europy.

Celem kampanii jest budowanie poczuciawspółodpowiedzialności za przyszłość europejskiej demokracji. Każdy z nas marealny wpływ na przyszłość Europy, a każdy głos ma ogromne znaczenie.

26 maja Europejczycy wybiorą 705 posłów, którzy będąreprezentować nas w najbliższej kadencji Parlamentu Europejskiego, a aż 52miejsca będą przysługiwać przedstawicielom, na których zagłosują Polacy.Parlament Europejski ma charakter ponadnarodowy, a jego członkowie reprezentująbezpośrednio interesy obywateli Unii, a nie poszczególnych państwczłonkowskich. Parlament pełni bardzo istotne funkcje, m.in.: ustanawia budżetUE, ale również doradza w kwestiach polityki zagranicznej, wolności isprawiedliwości.

„Miejskie Zakłady Autobusowe od kilku lat współpracują zFundacją Schumana w celu promowania i wspierania wartości europejskich.Kampania „Europa to TY” to jeden z przykładów tej współpracy – mówirzecznik MZA, Adam Stawicki.

„Unia Europejska od lat dofinansowuje tysiące projektów,które przynoszą realną korzyść Polsce, podnoszą jakość życia obywateli,pobudzają wzrost gospodarczy oraz te, które wpływają na estetykę, ekologię orazfunkcjonalność naszego miasta. Nie zawsze mamy świadomość, że w naszej okolicyrealizowane są projekty finansowane z funduszy unijnych, a to właśnie dziękiunijnym dotacjom, co roku wdrażamy innowacyjne rozwiązania w trosce ośrodowisko i komfort pasażerów. Kampania „Europa to Ty” zachęcawarszawiaków do wzięcia aktywnego udziału w demokracji.”– przekonuje MarzenaMyszkowska, Członek Zarządu ds. Nadzoru Ruchu MZA.