Jelenia Góra: SeB@ już działa!

infotrans
06.03.2015 20:19
System Elektronicznego Biletu Autobusowego SeB@ już działa w pełnym zakresie. W zeszłym miesiącu oddano do użytkowania automaty do sprzedaży biletów oraz wprowadzono możliwość zakupu okresowego biletu elektronicznego w Centrum Obsługi Klienta. Pod adresem http://seba.mzk.jgora.pl/ uruchomiono portal informacyjny dotyczący SeB@ umożliwiający złożenie wniosku o wydanie karty oraz późniejsze zarządzanie swoim kontem. Również w ubiegłym miesiącu oddano do użytku Centrum Obsługi Klienta (COK) w biurowcu MZK przy ulicy Wolności 145 oraz nowe Punkty Obsługi Klienta (POK):
  • Punkt Obsługi Klienta ul. Bankowa 15, Jelenia Góra,
  • Punkt Obsługi Klienta ul. Bacewicz, przystanek Sygietyńskiego, Jelenia Góra,
  • Punkt Obsługi Klienta ul. Wolności 238, przystanek „Apteka pod Koroną”, Jelenia Góra.

Punkty prowadzą sprzedaż elektronicznych biletów okresowych, przyjmują wnioski o wydanie kart i wydają karty biletu elektronicznego oraz umożliwiają użytkownikom sprawdzanie stanu karty. Funkcjonują już też tzw. elektroniczna portmonetka, która pozwoli korzystać w pełni z biletu elektronicznego. Tak więc będzie można samodzielnie dokonywać doładowania konta i zakupu np. biletów jednorazowych normalnych i ulgowych jak również innych np. okresowych.
Nowa forma biletu umożliwia m.in. tańsze przejazdy (do trzech przystanków) oraz dokonywanie zakupu biletów okresowych na portalu internetowym bez konieczności wychodzenia z domu.