Gorzów Wielkopolski: komunikacja miejska na każdy dzień
Miejski Zakład Komunikacji w Gorzowie rozpoczyna akcję promocyjną pod hasłem ?Komunikacją miejską codziennie?. Jej celem jest zachęcenie gorzowian do regularnego, codziennego korzystania z komunikacji miejskiej.
MZK podkreśla silne strony komunikacji miejskiej – wszystkie pojazdy są monitorowane, wszystkie autobusy są niskopodłogowe, we wszystkich pojazdach istnieje możliwość bezpłatnego korzystania z Internetu oraz bezpłatnego pobrania na telefon komórkowy aplikacji z rozkładem jazdy, w każdym tramwaju i autobusie znajdują się automaty biletowe, można także kupić bilet przez telefon komórkowy.
Do kampanii promocyjnej spółka zaangażowała siedmioro mieszkańców Gorzowa, którzy regularnie korzystają z komunikacji miejskiej i wyrazili zgodę na wykorzystanie ich wizerunku. Są to : Aleksandra Franc – współzałożycielka portalu Mamy w Gorzowie, Cezary Żołyński – aktor Teatru im. J. Osterwy, Anna i Sławomir Hładkowie – właściciele Serwisu Samochodowego ? Bosch Serwis Hładka, Jacek Dreczka – dziennikarz Telewizji Polskiej, Anna Pilkiewicz – dziennikarka Telewizji Tele-Top, Sylwia Beech – dyrektor MCK, Roman Błaszczak – dziennikarz Radia Plus Gorzów 100,7 FM.
W ramach akcji promocyjnej ?Komunikacją miejską codziennie? Miejski Zakład Komunikacji nawiązał ponadto współpracę z portalem ?Mamy w Gorzowie?, dzięki czemu prowadzona jest kontrola funkcjonowania komunikacji miejskiej na zasadzie tzw. tajemniczego klienta.
W ramach akcji specjalnie opracowane plakaty eksponowane będą na:
? na ekranach LCD znajdujących się w pojazdach komunikacji miejskiej,
? na tylnych powierzchniach autobusów,
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
? na stronie internetowej Miejskiego Zakładu Komunikacji w Gorzowie Sp. z o.o.
? na profilu spółki na Facebooku,
? w gablotach na wybranych przystankach komunikacji miejskiej,
? na pętli Słowiańska-TESCO.
W ostatnim etapie działań, tj. w drugiej połowie roku 2015, w ramach współpracy z portalem ?Mamy w Gorzowie? opracowany zostanie blog tajemniczego klienta, dzięki któremu każdy będzie mógł przeczytać, jak przebiegała tzw. tajemniczemu klientowi podróż komunikacją miejską.