Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Gmina Barczewo ponawia przetarg na tablice SDIP

infotrans
09.10.2023 10:08

2 października Gmina Barczewo ponowiła postępowanie w trybie podstawowym, którego przedmiotem jest zakup, dostawa i montaż tablic systemu informacji pasażerskiej.

Poprzednim razem, postępowanie zostało unieważnione, mimo uzyskania przez gminę dwóch ofert. Okazały się one za drogie dla zamawiającego.

Poprzednim razem za drogo

Przypomnijmy, że w pierwszym podejściu swoje oferty przedstawiły dwa podmioty:

  • PHU Staniszewski Sergiusz, Barczewo z ceną 303 000,00 PLN brutto z 36 m-cznym okresem rękojmi i gwarancji za wady,
  • Sprint, Olsztyn z ceną 341 583,59 PLN brutto z 60 m-cznym okresem rękojmi i gwarancji za wady.

Jednak przy budżecie zamawiającego wynoszącym zaledwie 230 000,00 PLN, urzędnicy nie mieli dużego pola manewru. Zdecydowali się na unieważnienie postępowania. W efekcie, aktualnie mamy jego powtórkę.

Tablice z dofinansowaniem

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż tablic systemu informacji pasażerskiej - dwóch elektronicznych podświetlanych tablic informacji pasażerskiej na przystankach komunikacji miejskiej zlokalizowanych przy ul. Wojska Polskiego w Barczewie oraz przy ul. Warmińskiej w Barczewie. Termin realizacji zamówienia został wydłużony i aktualnie wynosi 50 dni (wcześniej 35 dni) od dnia zawarcia umowy z wykonawcą. Inwestycja będzie realizowana w ramach projektu pod nazwą: „Poprawa warunków ekomobilności w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Olsztyna” i jest współfinansowana w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.

Dwie tablice

Zamawiane przez Barczewo tablice SDIP to tablice przystankowe funkcjonujące w komunikacji miejskiej, umożliwiające wyświetlanie informacji tekstowych i graficznych dla pasażerów. Mają prezentować w czasie rzeczywistym informacje o liniach i godzinach odjazdu pojazdów dla danej lokalizacji przystanku. Tablice mają być montowane na słupach wolnostojących. Będą to tablice o przekątnej 65 cali, wyświetlające informacje o minimum 5 odjazdach.

Formalności

Otwarcie ofert tym razem zaplanowano na dzień 17 października. Zamawiający dodał jedno kryterium oceny ofert w stosunku do poprzedniego przetargu. Obecnie, do kryteriów oceny ofert należą:

  • cena (60%),
  • okres rękojmi i gwarancji za wady (20%),
  • termin realizacji zamówienia (20% - nowe kryterium).

Na koniec podajemy link do postępowania: https://platformazakupowa.pl/transakcja/826208