Gdańsk ma nowy Punkt Obsługi Klienta ZTM
infotrans
17.08.2012 23:09
Gdańsk ma nowy Punkt Obsługi Klienta ZTM
Punkt Obsługi Klienta ZTM nr 2 zmienił lokalizację z Al. Grunwaldzkiej. Teraz łatwo można zaparkować i dotrzeć komunikacją miejską z różnych dzielnic i osiedli miasta. Budynek, w przeciwieństwie do poprzedniego, wyposażony jest we wszystkie udogodnienia dla osób niepełnosprawnych. Wystarczy wysiąść:
– dla tramwajów przystanki: Pl. Komorowskiego, Wyspiańskiego, Miszewskiego;
– dla autobusów przystanki: Wyspiańskiego, Uphagena;
– i przejść niewielką odległość do nowego POK ZTM naprzeciwko rynku we Wrzeszczu.
Co podkreślają klienci w dni targowe czyli wtorki i piątki czynny już jest od godz. 7:30.
W punkcie Obsługi Klienta każdy pasażer może:
– złożyć wniosek o wydanie karty miejskiej
– złożyć wniosek o wydanie lub przedłużenie karty dużej rodziny
– doładować kartę miejską biletami okresowymi
– kupić bilety jednorazowe
– złożyć reklamację dotyczącą kart miejskich
Punkt czynny w dni powszednie: pon., śr., 10:30 –17:30 / wt., czw., pt. 07:30 –14:30 / soboty i niedziele –nieczynne. W punkcie zapłacisz kartami płatniczymi i gotówką.