Dwa nowe warszawskie POP-y

infotrans
31.01.2012 10:09
30 stycznia 2012 roku zostały otwarte dwa nowe Punkty Obsługi Pasażerów ZTM Warszawa: na stacji metra Centrum i na węźle komunikacyjnym Młociny. Łącznie ZTM posiada już 9 takich obiektów.
Na stacji metra Centrum nowy POP to już drugi taki obiekt ZTM Warszawa. Dotychczasowy był mocno obciążony, praktycznie przez cały dzień. Nowy punkt jest zlokalizowany przy wschodniej antresoli handlowej, bliżej południowego wyjścia ze stacji, w pawilonie 2002H. Do dyspozycji pasażerów są trzy zintegrowane okienka obsługi informacyjno-kasowej, w tym jedno stanowisko dla osób niepełnosprawnych. POP Centrum 2 jest otwarty od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.00-20.00, w soboty nieczynny. POP Centrum 1 (pawilon 2010B) jest otwarty poniedziałek-piątek, w godzinach 7.00-20.00, w soboty 7.00-19.00. Na węźle komunikacyjnym Młociny został uruchomiony Punkt Obsługi Pasażerów znacznie większy niż obecnie. Do dyspozycji pasażerów docelowo będzie sześć okienek informacyjno-kasowych, w tym trzy dla osób niepełnosprawnych (dotychczas było jedno okienko kasowe i jedno informacyjne).POP jest zlokalizowany na poziomie 0, bliżej węzła przesiadkowego autobus-metro-tramwaj, w poczekalni dworca autobusowego. Otwarty jest od poniedziałku do piątku, od 7.00 do 20.00, a w soboty od 9.30 do 16.30. Większy POP uprawni obsługę pasażerów, zwłaszcza po otwarciu mostu im. Marii Skłodowskiej-Curie, kiedy na węźle komunikacyjnym Młociny należy się spodziewać większej liczby pasażerów.
POP Centrum 2POP Centrum 2POP Centrum 2POP Centrum 2
POP Centrum 2 jest dziewiątym Punktem Obsługi Pasażerów. Do dyspozycji pasażerów są jeszcze punkty: w siedzibie ZTM (Żelazna 61), „Centrum 1”(stacja metro Centrum), metro „Świętokrzyska”, metro „Ratusz Arsenał”, metro „Dworzec Gdański”, metro „Plac Wilsona”, metro „Marymont”, na węźle komunikacyjnym Młociny. We wszystkich punktach jest pełen zakres obsługi, czyli: sprzedaż biletów, informacja, sprzedaż rozkładów jazdy, personalizacja WKM, odwołania od wystawionych wezwań za jazdę bez ważnego biletu, przyjmowanie skarg i wniosków oraz przekodowanie biletów.