Drogie wyposażenie przystanków Szczecińskiej Kolei Metropolitalnej
25 maj miało miejsce otwarcie ofert w przetargach na wykonanie miejskiej infrastruktury przystanków Szczecińskiej Kolei Metropolitalnej.
Oferty wpłynęły w czterech na siedem przetargów. Komisja przetargowa analizuje złożone oferty. Nie jest tanio… Nadzór nad realizacją inwestycji będzie sprawować spółka Szczecińskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.
Cztery oferty
- Na wyposażenie SKM Niebuszewo zgłosiła się tylko jedna firma: KRISTONE Krystian Suda Płoty z ceną 17 231 715,37 zł brutto. Z kolei kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 11 893 902,60 zł brutto.
- Na wyposażenie SKM Łasztownia zgłosiła się tylko jedna i zresztą ta sama firma - KRISTONE Krystian Suda Płoty z ceną 4 305 159,86 zł brutto. Z kolei kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 3 114 250,39zł brutto.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
- Na wyposażenie SKM Dunikowo zgłosiła się tylko jedna firma MUSING BUD Szczecin z ceną 11 872 176,06 zł brutto. Z kolei kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 9 821 490,43 zł brutto.
- Na wyposażenie SKM Skolwin zgłosiła się tylko jedna firma ELBUD Szczecin z ceną 4 268 426,40 zł brutto. Z kolei kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 2 496 697,06 zł brutto.
Nie wpłynęła natomiast żadna oferta w przetargu na wykonanie miejskiej części przystanków SKM Stołczyn (Glinki), Golęcino, Pogodno. Zamówienia te współfinansowane są z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 w ramach działania 5.2. Rozwój Transportu Kolejowego poza TEN-T, oś priorytetowa V Rozwój transportu kolejowego w Polsce, pod nazwą: „Budowa węzłów i przystanków przesiadkowych wraz z urządzeniami związanymi z integracją transportu, na liniach kolejowych 273, 351, 401 i 406 w ramach Budowy Szczecińskiej Kolei Metropolitarnej z wykorzystaniem istniejących odcinków linii kolejowych nr 406, 273, 351. dla projektu pn. „Budowa Szczecińskiej Kolei Metropolitalnej z wykorzystaniem istniejących odcinków linii kolejowych nr 406, 273, 351”.