Do zobaczenia w podróży [FILM]
Jak wynika z danych Europejskiego Centrum Konsumenckiego, aż50 proc. skarg konsumenckich w Polsce dotyczy jakości usług w transporcie.Prawa podróżnych są jednym z priorytetów w działalności UTK, dlatego Urządrozpoczął drugą edycję kampanii informującej o sześciu podstawowych z nich.
W pierwszej kampanii w 2013 roku wykorzystano plakaty, wktórych role pasażerów odegrały zwierzęta. Można je było oglądać na stacjachkolejowych w całej Polsce.
W drugiej edycji umieszczone na plakatach zwierzęta ożywająw animowanych filmach. W ten sposób pokazane są kłopotliwe sytuacje, z którymistykają się na co dzień pasażerowie kolei. Każda historia posiada swój morał, alektor podpowiada, co w danym przypadku można zrobić, by uniknąć przykrychzdarzeń. Twórcy kampanii starali się, aby informacje te były przekazane z humorem, w przystępnejformie. Kreskówki mają być wyświetlane na ekranach reklamowych wybranychdworców – trwają na ten temat rozmowy z zarządcami stacji.
We wrześniu pojawiłsię pierwszy film. Co miesiąc dodawany jest kolejny. Można je zobaczyć poniżej.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
„