Całodobowa infolinia SMS w Poznaniu

infotrans
04.07.2013 12:33
Co jakiś czas Poznań oddaje w ręce pasażerów aplikacje mobilne czy internetowe, które ułatwią im korzystanie z transportu zbiorowego. Tym razem, wspólnie z jakdojade.pl oraz Innovestments przewoźnik przygotował infolinię SMS. To kanał komunikacji dla osób, którym wygodniej jest zadzwonić. SMS’owa infolinia będzie czynna 24 godziny na dobę i wskaże pasażerowi jak dojechać z punktu A do punktu B. System działa w oparciu o mechanizm jakdojade.pl, zintegrowany z automatycznym interlokutorem. Pasażer podczas rozmowy musi podać nazwę punktu początkowego, punktu końcowego oraz wskazać godzinę rozpoczęcia podróży. Po zakończeniu połączenia, użytkownik otrzyma sms z opisem trasy na swój telefon komórkowy. -„Liczymy, że w okresie letnim to narzędzie przyda się szczególnie turystom, odwiedzającym Poznań. Podając lokalizację np. Dworzec Główny czy Stadion Miejski, będą mogli sprawniej poruszać się po mieście komunikacją publiczną”–przyznaje Wojciech Tulibacki, prezes MPK Poznań. Koszt skorzystania z infolinii (obejmujący kwotę za minutę połączenia oraz przesłania SMSa lub SMSów, jeśli wiadomość jest dłuższa) to 1,05 zł netto. Sposób korzystania z infolinii określa regulamin dostępny na stronie: http://jakdojade.pl/infolinia-poznan.html
Plakat nowej infolinii w Poznaniu