Callpay w Lublinie – „czwarty do biletów”
infotrans
22.05.2013 11:23
Callpay w Lublinie – „czwarty do biletów”
Od 16 maja br. pasażerowie w Lublinie mogą wybierać między aż czterema sposobami telefonicznych zakupów biletów ZTM Lublin –dotychczasowymi usługami mPay, moBILET, SkyCash oraz nowym oferowanym przez firmę CallPay z Poznania. To najszersza tego typu oferta w Polsce. W systemie CallPay nie potrzeba instalować dodatkowych aplikacji czy łączyć się z Internetem. Zakup i płatność za bilety odbywa się poprzez krótkie połączenie głosowe, czyli najbardziej uniwersalną i standardową funkcję w każdym telefonie komórkowym. Połączenie jest znacznie szybsze niż pisanie SMS’a lub wczytywanie stron internetowych –dzięki czemu CallPay wpływa na czas zakupu biletu komunikacji miejskiej. W systemie CallPay mogą być wykorzystywane wszystkie rodzaje telefonów komórkowych, niezależnie od ich wieku czy zainstalowanego systemu operacyjnego. Ponadto CallPay pozwala na przypisanie dodatkowych (innych) numerów telefonów –oznacza to, że np. do jednego konta można przypisać numery telefonów wszystkich domowników. System umożliwia także zakup kilku biletów jednorazowych dla osób towarzyszących nam w podróży, poprzez wykonanie kolejnych połączeń. Zobacz szczegółowe informacje dotyczące rejestracji w systemie, sposobów płatności za bilety, ich „kasowania”oraz kontroli. Dalsze informacje znajdują się tutaj
System CallPay działa już w kilkunastu polskich miastach. To:
– Konin, MZK Konin
– Legnica, MPK Legnica
– Rzeszów, MPK Rzeszów
– KZK GOP
– Poznań, ZTM Poznań
– Zamość, MZK Zamość
– Grudziądz, UM Grudziądz
– Gorzów Wielkopolski, MZK Gorzów Wielkopolski
– Częstochowa, MPK Częstochowa
– Łódź, MPK Łódź
– Ostrów Wielkopolski, MZK Ostrów Wielkopolski
– Swarzędz, UMiG Swarzędz
– Aglomeracja Trójmiejska – Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej