CallPay – nowy sposób kasowania biletów w Gdańsku

infotrans
22.09.2012 11:29
Od 19 września pasażerowie korzystający z komunikacji miejskiej ZTM w Gdańsku, ZKM w Gdyni i MZK Wejherowo mają do wyboru dwa rozwiązania w zakresie płatności mobilnych: obecnie stosowany moBILET oraz nowy –CallPay.
Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej wprowadził nowy system zakupu biletów przez telefon. Od 19 września pasażerowie korzystający z komunikacji miejskiej ZTM w Gdańsku, ZKM w Gdyni i MZK Wejherowo mają do wyboru dwa rozwiązania w zakresie płatności mobilnych: obecnie stosowany moBILET oraz nowy –CallPay. Kasowanie biletu w CallPay jest niezwykle proste i trwa dosłownie chwilę. Pasażer musi tylko zadzwonić pod określony numer, a następnie tonowo wprowadzić numer linii. Nowa usługa działa na wszystkich telefonach i nie wymaga wgrywania żadnych aplikacji. Środki za skasowane bilety pobierane są na zasadzie prepaid ze specjalnego konta lub bezpośrednio z rachunku bankowego użytkownika. Nie można zapomnieć także o korzyściach finansowych kasowania biletów przez telefon. Pasażerowie kupujący bilety w nowym systemie, identycznie jak użytkownicy moBILET, zapłacą mniej za przejazdy autobusem, trolejbusem lub tramwajem, gdyż jednoprzejazdowy bilet telefoniczny jest tańszy, aniżeli jego papierowy odpowiednik. Co więcej, użytkownikom CallPay płacącym bezpośrednio ze swojego rachunku bankowego, w ramach promocji, zwracane jest 30% wartości biletu. Szczegółowe informacje dotyczące o promocji na można znaleźć stronie http://www.callpay.pl/strona,65.html. Natomiast więcej informacji, w tym jak stać się użytkownikiem CallPay znajduje się tutaj.