Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Bytom: Projekt węzła przesiadkowego

infotrans
08.01.2015 11:32

Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Bytomiu informuje o ogłoszeniu przetargu na opracowanie dokumentacji projektowej (projektu budowlanego i wykonawczego) budowy węzła przesiadkowego na Placu Wolskiego w Bytomiu wraz z przystosowaniem układu komunikacyjnego, oraz kompletem niezbędnych opinii i uzgodnień, a także uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji ZRID i pozwolenia na budowę. Charakterystyka obiektów będących przedmiotem zamówienia: a) dworzec przesiadkowy: —budynek winien zostać zaprojektowany jako obiekt modułowy, o prostej, zwartej bryle, —elewacja ma fragmentarycznie nawiązywać do materiałów występujących w budynku dworca kolejowego (cegła klinkierowa, tynk), —elementem zapewniającym powiązanie funkcjonalne projektowanego dworca przesiadkowego i dworca kolejowego ma być przeszklona kładka dla ruchu pieszego łącząca oba obiekty na poziomie + 6 m, —obiekt bez podpiwniczenia i kondygnacji podziemnych, na który składa się poziom 0,00 + 4 kondygnacje nadziemne, —w skład dworca przesiadkowego wchodzić mają m.in.: dworzec autobusowy, stanowiska minibus, kasy, poczekalnie, parking rowerowy, pomieszczenia sanitarne (poziom 0,00), parking samochodów osobowych, pomieszczenia socjalno-adm., biurowe i techniczne (poziom 1, 2 i 3), a także taras widokowy (poziom 4). b) dworzec kolejowy: —modernizacja elewacji północnej i zachodniej budynku głównego, —na elewacji północnej winny zostać zastosowane materiały wykończeniowe nawiązujące do pierwowzoru (cegła klinkierowa), —ostateczne rozwiązania wymagać będą konsultacji z konserwatorem zabytków. c) układ komunikacyjny: —zastosowanie 2 skrzyżowań o ruchu okrężnym mające na celu wymuszenie ograniczenia prędkości pojazdów w rejonie dworca przesiadkowego, wraz z budową przejścia podziemnego. Dalsze informacje tutaj