Bydgoszcz: lLczba wyrabianych e-kart maleje

infotrans
27.01.2011 17:41

Od 1 lutego 2011r. w związku z malejącą ilością składanych wniosków o wydanie Bydgoskiej Karty Miejskiej wprowadza się zmiany w funkcjonowaniu Punktów Obsługi Klienta BKM. Utrzymuje się funkcjonowanie w dotychczasowym zakresie 4. następujących Punktów Obsługi Klienta:

-. ul. Zygmunta Augusta 10 – POK nr 1 w kasach ZDMiKP w dni robocze, w godz. 8.00 –19.00 (przyjmowanie wniosków, wydawanie kart),

– ul. Konfederatów Barskich 7 –POK nr 2 w kasach ZDMiKP w dni robocze, w godz. 8.00 –19.00 (przyjmowanie wniosków, wydawanie kart),

– ul. Toruńska 174a –jako Centrum Obsługi Klienta w siedzibie ZDMiKP w dni robocze, w godz. 7.00 –19.00 (przyjmowanie wniosków papierowych, internetowych, wydawanie kart, reklamacje),

– ul. Niedźwiedzia 1 –POK nr 4 w siedzibie Bydgoskiego Centrum Informacji w dni robocze, w godz. 9.00 –17.00 (przyjmowanie wniosków, wydawanie kart).

W lutym likwidacji ulegnie 6. punktów:

– w siedzibie MWiK przy ul. Produkcyjnej 12.

– ul. Gdańska 47a –POK nr 3 – w biurze Strefy Płatnego Parkowania,

– ul. Okrzei 2 –POK nr 5 – w Biurze Meldunkowym Nr 3,

– ul. M. Skłodowskiej Curie 66a –POK nr 6 – w Biurze Meldunkowym Nr 5,

– ul. Inowrocławska 11 –POK nr 7 – w siedzibie MZK,

– ul. Jagiellońska 58 –POK nr 9 – na terenie dworca PKS.