Białystok z dużym przetargiem na nowe wiaty
Białostocki urząd miasta ogłosił przetarg nieograniczony na dostawę 80 wiat przystankowych. Firma, która wygra przetarg będzie miała obowiązek dostawy i zamontowania wiat do dnia 30 listopada.
Zadania dla wykonawcy
Zakres prac dla wykonawcy jest szeroki i obejmuje:
– wykonanie dokumentacji (wraz z uzgodnieniami) ustawienia wiat przystankowych w lokalizacjach, w których będą montowane po raz pierwszy lub przy wymianie wiaty, w sytuacji gdy warunki ustawienia nowej będą wymagały zmiany usytuowania fundamentów,
– sporządzenie w trzech jednobrzmiących egzemplarzach projektów przyłączy elektrycznych zasilania oświetlenia LED dla wiat,
– uzgodnienie z Zarządem Dróg Miejskich Urzędu Miejskiego w Białymstoku warunków oraz terminarza zajęcia pasa drogowego na czas montażu wiat i budowy przyłączy energetycznych,
– zamontowanie wiat w zaprojektowanych miejscach oraz podłączenie oświetlenia gablot i oświetlenia dachowego wiat do sieci oświetleniowej miasta,
– wykonanie niezbędnych badań oraz pomiarów odbiorczych instalacji i urządzeń elektrycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
– wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zamontowania wiat przystankowych oraz przyłączy elektrycznych.
Charakterystyka nowych wiat
Miasto ma określone wymagania dotyczące konstrukcji oraz materiałów użytych do wykonania wiat, a także co do ich cech i wyposażenia. Przedstawiają się one następująco:
– wiaty mają być mocowane do fundamentu punktowego, ewentualnie mocowane na fundamencie płytowym,
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
– konstrukcja nośna wiat ma być wykonana z profilów zamkniętych o przekroju prostokątnym, listwy i kształtowniki obróbki będą wykonane ze stali lub z aluminium,
– wiaty mają być zabezpieczone antykorozyjne, a w przypadku użycia elementów stalowych, mają być one ocynkowane ogniowo, a następnie malowane proszkowo – systemem duplex,
– zamawiający chce, aby wiaty miały kolor czerwony – RAL 3020,
– konstrukcja ścian osłonowych wiat powinna być wypełniona szybami ze szkła bezpiecznego klejonego o grubości 8,3 mm lub szybami ze szkła hartowanego o grubości 8 mm,
– w ścianie tylnej, w modułach po lewej stronie wiat muszą zostać zamontowane gabloty informacyjne. Okna gablot będą otwierane od dołu,
– pokrycie dachu ma być wykonane z poliwęglanu komórkowego dymionego o grubości minimum 10 mm,
– wewnątrz wiaty zostanie zamontowana ławka z oparciem, wykonana z drewna iglastego, liściastego (buk, jesion) lub kompozytu drewnianego wzmocnionego,
– wzdłuż wiat powinny pojawić się rynny z odprowadzeniem wody deszczowej rurą na chodnik,
– wiaty mają zostać wyposażone w stelaże ze znakiem D-15 oraz ekrany zawierające informacje: nr linii, nazwa ulicy i nazwa przystanku.
Warunki przetargu
Zamawiający zaplanował otwarcie ofert na dzień 3 lutego. Oferty będą oceniane z uwzględnieniem pięciu kryteriów: ceny (55%), okresu gwarancji (20%), rodzaju konstrukcji wiaty (15%), rodzaju szyb zamontowanych w ścianach osłonowych wiat (7%), materiału użytego do wykonania listew siedzisk i oparć w ławkach wiat przystankowych (3%).
„