Autobusowy Dworzec Rataje po remoncie. Od dzisiaj działa POK
28 września - w wyremontowanym budynku poznańskiego Dworca Rataje - wznowił swoje działanie Punkt Obsługi Klienta od Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu.
Dzięki wykonanym pracom klienci są obsługiwani w znacznie lepszych warunkach. Wprowadzono m.in. udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami, a pomieszczenia zyskały wyższy standard. To kolejny krok, aby zwiększyć atrakcyjność korzystania z miejskiego transportu publicznego w mieście nad Warta.
Co się zmieniło?
W trakcie prac wyremontowano m.in. poczekalnię i pomieszczenia socjalne. W budynku wydzielono nowe pomieszczenia pod najem (na parterze pojawiła się przeszklona przestrzeń, do której można wejść z poczekalni). Wyremontowano wszystkie toalety publiczne oraz wymieniono na nowe wszystkie instalacje: elektryczne, kanalizacyjne, przeciwpożarowe oraz służące klimatyzacji. W całym budynku dworca zamontowano także monitoring.
Punktu Obsługi Klienta został przystosowany do obsługi osób z niepełnosprawnościami. Wprowadzono w nim pętle indukcyjne, które w znaczący sposób poprawiają skuteczność działania aparatów słuchowych. W nowych wnętrzach zastosowano też oznaczenia fakturowe, czyli udogodnienia dla osób z niepełnosprawnością wzroku. Osoby z niepełnosprawnościami będą mogły ponadto korzystać ze specjalnie obniżonego pulpitu przy okienkach do obsługi klienta.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Tuż przy Punkcie Obsługi Klienta znajduje się czytnik kart PEKA w którym można sprawdzić doładowanie biletu, tPortmonetki bądź dokonać transferu biletu na kartę.
Na koniec przypomnijmy, że punkty Obsługi Klienta ZTM w Poznaniu są czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 20:00.