AMS rozszerza ofertę nośników Premium Citylight
AMS rozpoczął realizację koncesji krakowskiej ? w ciągu 10lat zostanie wybudowanych 600 wiat przystankowych z około 1600 stronamireklamowymi.
Kraków jest drugim po Warszawie miastem, w którym AMSrealizuje strategię rozwoju citylightów z segmentu premium w wiatachprzystankowych. Podobnie jak w Warszawie, wiaty przystankowe docelowo będąinteraktywne ? standardowo wyposażone w technologię NFC oraz kody QR (bramkagateams.com), a także w wybranych lokalizacjach ? w darmowe WiFi.
? Polski rynek reklamy out-of-home wymaga nowego otwarcia.Musimy modernizować swoje systemy, wykorzystywać światowe trendy i pomysły.Meble miejskie to naturalny kierunek rozwoju reklamy OOH – dobrze wpisany wprzestrzeń publiczną outdoor może być niezwykle skutecznym, a przy tymprzyjaznym medium reklamowym ? powiedział Marek Kuzaka, prezes AMS.
Budowa wiat dla największych miast to kluczowe projekty dlarynku reklamy zewnętrznej w Polsce. Segment mebli miejskich jest jednym znajbardziej przyszłościowych na rynku reklamy out-of-home, szczególnie wcentrach miast. Budowa systemu nowych wiat da impuls do porządkowaniaprzestrzeni miejskiej poprzez udostępnienie nowoczesnych powierzchnireklamowych. Co istotne, citylighty są standardem na rynkach europejskich orazcieszą się wysokim stopniem dotarcia i akceptacji wśród atrakcyjnych dlareklamodawców grup odbiorców miejskich.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
„