WKD poszukuje wykonawcy napraw 33WE
Warszawska KolejDojazdowa ogłosiła przetarg na usługę wykonaniaokreślonych czynności naprawczych z zakresu naprawy czwartego poziomuutrzymania P4 czternastu elektrycznych zespołów trakcyjnych typu 33WEobejmującą konserwację i naprawę systemu sterowania elektronicznego pojazdów.
Terminskładania ofert do dnia 19 maja 2016 roku.
Wymaganytermin realizacji zamówienia to 48 miesięcy od podpisania umowy. Praca mająrozpocząć się w II kwartale 2016r roku.
Kryteriawyboru ofert to:
1. cena ?80% oraz
2. skrócenieczasu wykonania usługi poniżej wymaganych 49 dni kalendarzowych ? 20%.
Zamawiającywymaga doświadczenia. Trzeba wykazać się wykonaniem naprawą P4 lub P5 conajmniej pięciu ezt-ów w okresie ostatnich trzech lat.
Zakres konserwacji i naprawy systemusterowania elektronicznego pojazdów
L.p. |
CZYNNOŚCI |
WYMAGANIA |
|
1 |
Dokonać oczyszczenia, konserwacji i testów sterowników INTELO 175 ? 2 szt. na jeden ezt |
Urządzenia oczyścić sprężonym powietrzem i spirytusem. Sprawdzić i oczyścić karty i złącza. Elementy uszkodzone naprawić lub wymienić. Wymienić baterie. Wykonać badania za pomocą testerów poszczególnych płyt. Karty, które nie spełniają testów naprawić lub wymienić. Zmontować urządzenia, sprawdzić połączenia śrubowe. Przeprowadzić badania funkcjonalne sterownika i jego współpracę z resztą elementów i zespołów. |
|
2 |
Dokonać oczyszczenia, konserwacji i testów sterowników INTELO 900 ? 2 szt. na jeden ezt |
Urządzenia oczyścić sprężonym powietrzem i spirytusem. Sprawdzić i oczyścić karty i złącza. Elementy uszkodzone naprawić lub wymienić. Wymienić baterie. Wykonać badania za pomocą testerów poszczególnych płyt. Karty, które nie spełniają testów naprawić lub wymienić. Zmontować urządzenia, sprawdzić połączenia śrubowe. Przeprowadzić badania funkcjonalne sterownika i jego współpracę z resztą elementów i zespołów. |
|
3 |
Dokonać oczyszczenia, konserwacji i testów sterowników INTELO 920 ? 4 szt. na jeden ezt |
Urządzenia oczyścić sprężonym powietrzem i spirytusem. Sprawdzić i oczyścić karty i złącza. Elementy uszkodzone naprawić lub wymienić. Wymienić baterie. Wykonać badania za pomocą testerów poszczególnych płyt. Karty, które nie spełniają testów naprawić lub wymienić. Zmontować urządzenia, sprawdzić połączenia śrubowe. Przeprowadzić badania funkcjonalne sterownika i jego współpracę z resztą elementów i zespołów. |
|
4 |
Dokonać uruchomienia układu sterowania |
Sprawdzić sygnały I/O sprzętu, sprawdzić poszczególne funkcje układu sterowania za pomocą oprogramowania diagnostycznego INTELO+ VIZA oraz na pojeździe. |
I korzystając z okazji przypominamy podstawowe dane techniczne jednostek 33WE (EN97):
Producent………………………………………………………………………………………… PESABydgoszcz
Oznaczenie typu………………………………………………………………………………… 33WE
Szerokość toru………………………………………………………………………………….. 1435 mm
Moc znamionowa silnikatrakcyjnego……………………………………………………… 180kW
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Moc zespołu trakcyjnego…………………………………………………………………….. 1440kW
Napięcie obwodów głównych……………………………………………………………….. 600VDC/ 3kV DC
Napięcie obwodów pomocniczych…………………………………………………………. 24VDC, 3x400V AC, 230V AC
Maksymalna prędkośćeksploatacyjna……………………………………………………. 80km/h
Przyspieszenie rozruchu od 0? 30 km/h………………………………………………….. 1,2m/s?
Opóźnienie hamowania……………………………………………………………………….. ok.1,2 m/s?
Układ osi…………………………………………………………………………………………. (Bo?2 ?Bo) (Bo ?2 ?Bo)
Masa zespołu próżnego………………………………………………………………………. 101,5t ? 3%
Maksymalna masa bruttozespołu………………………………………………………….. ok.143 t.
Nacisk zestawu kołowego nator (5 os./ m?)…………………………………………….. 140kN
Średnica toczna kół(nowych/zużytych)…………………………………………………… 850mm / 780 mm
Całkowita długość zespołu zezderzakami……………………………………………….. 60000 mm,
Największa szerokość zespołu……………………………………………………………… 2850 mm,
Największa wysokość zespołuod główki szyny………………………………………… 4452 mm,
Rozstaw czopów skrętu………………………………………………………………………. 11750 mm,
Rozstaw osi wózka (43 AN / 34MN)……………………………………………………….. 2100 mm / 2 300 mm
Rodzajehamulca:
– elektrodynamiczny
-elektropneumatyczny?bezpośredni
-zespolony ? pneumatyczny UIC
-sprężynowy hamulec postojowy
Temperatura pracy……………………………………………………………………………… od-30?C do + 40?C
Wilgotność maksymalna……………………………………………………………………… 95%
Całkowita liczba miejsc……………………………………………………………………….. 500
w tym:
– liczba miejsc siedzących (stałych i składanych)………………………………………. 124
„