Warszawa: Jakie tarcze na II linii metra?
infotram
07.05.2010 10:14
Warszawa: Jakie tarcze na II linii metra?
Przed nami ważna decyzja: czym drążyć tunele drugiej linii metra pod Śródmieściem i Wisłą. We włosko-tureckim konsorcjum są na ten temat różnice zdań. Czy sprowadzi przestarzały sprzęt? – zastanawia się Gazeta Wyborcza. Do Warszawy przyjeżdża Paolo Scaglione, szef włoskiej firmy Astaldi w Europie Środkowej. Jutro spotka się z kierownikiem warszawskiej budowy Mustafą Tuncerem z tureckiego Gülermaka. W tym międzynarodowym konsorcjum wciąż zmienia się podział zadań – kto ma zbudować siedem stacji (od ronda Daszyńskiego po Dworzec Wileński), a kto wydrążyć tunele. Do tych ostatnich prac potrzebne są trzy szybkie tarcze. Jedna ruszy z Powiśla na Pragę, dwie kolejne pod Prostą i Świętokrzyską. Szczegóły.
Więcej z Działu Kontrakty
MZK Toruń chce kupić 20 tramwajów
18.03.2024
GAiT chcą doposażyć N8C w klimatyzację
04.09.2023
Zagrzeb chce kupić używane tramwaje
23.06.2023
Modertrans z kolejną umową w Szczecinie
24.04.2023
Więcej z Działu Pasażer
Tramwaje „pocięły” autobusową linię 105
29.03.2024
Tramwajowe zmiany dla pasażerów w Łodzi
18.03.2024
Linia nr 16 MPK Wrocław zmieniła trasę
04.02.2024
Więcej z Działu Prawo
Sprawa karna za graffiti na tramwajach
14.10.2021
30 kwietnia tramwajowa rozprawa w Olsztynie
06.04.2021
Więcej z Działu Przewoźnicy
Więcej z Działu Producenci
Komplet Elektronów dla Lwowa
18.03.2024
Krótka Gamma na ulicach Poznania
06.06.2023
Nevelo ponownie w Krakowie
07.10.2022
Medcom z nagrodą od Siemens Mobility
30.09.2022
Hyundai ucieka z Warszawy
13.09.2022