Warszawa: Jakie tarcze na II linii metra?

infotram
07.05.2010 10:14

Przed nami ważna decyzja: czym drążyć tunele drugiej linii metra pod Śródmieściem i Wisłą. We włosko-tureckim konsorcjum są na ten temat różnice zdań. Czy sprowadzi przestarzały sprzęt? – zastanawia się Gazeta Wyborcza. Do Warszawy przyjeżdża Paolo Scaglione, szef włoskiej firmy Astaldi w Europie Środkowej. Jutro spotka się z kierownikiem warszawskiej budowy Mustafą Tuncerem z tureckiego Gülermaka. W tym międzynarodowym konsorcjum wciąż zmienia się podział zadań – kto ma zbudować siedem stacji (od ronda Daszyńskiego po Dworzec Wileński), a kto wydrążyć tunele. Do tych ostatnich prac potrzebne są trzy szybkie tarcze. Jedna ruszy z Powiśla na Pragę, dwie kolejne pod Prostą i Świętokrzyską. Szczegóły.