Tramwaje Warszawskie będą się reklamować na meczach koszykówki; po co?

infotram
22.08.2022 09:15

Tramwaje Warszawskie będą się reklamować podczas rozgrywek koszykówki mężczyzn organizowanych w sezonach 2022/2023, 2023/2024, 2024/2025.

Po co? Celem jest promocja warszawskiej komunikacji tramwajowej tj. popularyzacja warszawskiej komunikacji zbiorowej transportem tramwajowym i podniesienie świadomości lokalnej społeczności w aglomeracji warszawskiej w zakresie działalności TW.

Reklama

W zakres zamówienia wchodzą m.in.:

1) zamieszczenie logotypu Tramwajów Warszawskich na odzieży sportowej i wyjściowej zawodników i sztabu szkoleniowego, na hali na której odbywają się rozgrywki sportowe (tablice, bandy, roll-upy, banery itp.), na stołach konferencji pomeczowych, na materiałach drukowanych, na planszy końcowej materiałów filmowych Klubu;

2) promocja warszawskiej komunikacji tramwajowej na biletach na mecze Klubu, zachęcanie kibiców do korzystania z komunikacji tramwajowej podczas każdego meczu w dostępnych Klubowi kanałach i formach przekazu, w tym w mediach społecznościowych koszykarzy i Klubu orz stronie internetowej Klubu;

3) wsparcie kampanii społecznych dotyczących bezpieczeństwa podróżowania tramwajem, realizowanych przez Zamawiającego, promocji Światowego Dnia bez Samochodu, promocji nowych tras i taboru tramwajowego;

4) organizacja i prowadzenie programu „Tramwajowa Akademia Koszykówki” jako projektu z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, skierowanego do uczniów warszawskich szkół podstawowych, służącego propagowaniu aktywnego stylu życia i korzystania z ekologicznego transportu tramwajowego;

5) przyznanie Tramwajom Warszawskim tytułu Partnera Głównego Warszawskich Mistrzostw Szkół Średnich wraz ze świadczeniami realizowanymi podczas turniejów finałowych;

6) promocja warszawskiej komunikacji tramwajowej wśród mieszkańców Warszawy w ramach wspólnie opracowywanych aukcji z udziałem zawodników składu podstawowego lub trenera na rzecz organizacji charytatywnej wskazanej przez Zamawiającego, zapewnienie udziału zawodników ze składu podstawowego Klubu oraz maskotki Klubowej w imprezach organizowanych przez Zamawiającego;

7) nadanie Zamawiającemu tytułu „Partnera Głównego Klubu Legia Warszawa Sekcja Koszykówki”;

8) udostępnianie treści z profilu Facebook/Twitter/Instagram/inne Zamawiającego na profilu Facebook/Twitter/Instagram/inne Wykonawcy dotyczących kampanii społecznych i tematów społecznie ważnych wskazanych przez Zamawiającego.

Umowa została zawarta w trybie bezprzetargowym. Pytanie o sens tych działań pozostaje otwarte.