Tramwaje Warszawskie będą naprawiać zespoły napędowe w wagonach 120Na
Tramwaje Warszawskieposzukują wykonawcy naprawy głównej zespołów napędowych eksploatowanych wtramwajach typu 120Na.
Naprawa ma na celu zapewnienie bezusterkowej i bezpiecznejeksploatacji zespołów napędowych do czasu osiągnięcia przebiegu kwalifikującegozespoły napędowe do kolejnej naprawy głównej. Naprawa powinna być wykonanazgodnie z dokumentacją (konstrukcyjną i technologiczną) oraz z wykorzystaniemoprzyrządowania zapewniającego należytą jakość wykonanej naprawy.
Za wykonanie prac Tramwaje Warszawskie chcą zapłacić 11 520000.00 PLN netto. Na ich realizację będzie 12 miesięcy.
Oferty można składać do
Kryteria wyboru stanowią:
Gwarancja sprawnego funkcjonowania zespołów napędowych -Waga: 10
Termin realizacji naprawy głównej w zakresie podstawowymjednego zespołu napędowego – Waga: 10
Termin realizacji naprawy z wykorzystaniem opcji jednegozespołu napędowego – Waga: 10
Cena oferty (zakres w ramach prawa opcji) – Waga: 10
Cena – Waga: 60.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzynie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniudotyczący zdolności technicznej i zawodowej, tj. Wykonawcy, którzy:
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składaniaofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie,wykonali naprawy co najmniej 40 zespołów napędowych składających się z:
a) przekładni KSH 217 i
b) silnika VEM DKCBZ 0211-4FA;
2) wykażą, że dysponują stanowiskiem umożliwiającymwykonanie badań zespołu napędowego pod obciążeniem w zakresie 0–25 kW takichjak: pomiar prędkości obrotowej wałka wejściowego, prędkości drgań, temperaturyoleju, temperatury łożysk, wartości obciążenia zespołu napędowego, przy czymstanowisko to musi posiadać system automatycznej akwizycji ww. danychpomiarowych podczas całego cyklu badania;
3) wykażą, że dysponują co najmniej 4 osobami, które zostanąskierowane przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia (obsługistanowiska badawczego, o którym mowa w pkt 2 i które:
a) posiadają doświadczenie obejmujące wykonanie badań co najmniej10 zespołów napędowych;
b) odbyły szkolenie z obsługi stanowiska badawczego(wyposażonego w system pomiarowy) do wykonywania badań zespołu napędowego,zakończone wystawieniem dokumentu potwierdzającego odbycie szkolenia.
„