Witamy na stronie Transinfo.plNie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka.Oto co możesz zrobić:
Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się
Adblock Plus
Adblock
uBlock Origin
Inne
1. Kliknij ikonę Adblocka Plus w obszarze rozszerzeń przeglądarki w prawym górnym rogu ekranu. Ikona może być częściowo zakryta przez niewielką liczbę.
2. Kliknij przycisk zasilania Ikona zasilania, by przesunął się w lewą stronę.
3. Kliknij przycisk Odśwież.
1. Kliknij ikonę AdBlocka Ikona AdBlocka w obszarze rozszerzeń przeglądarki w prawym górnym rogu ekranu. Ikona może być częściowo zakryta przez niewielką liczbę.
2. Wybierz Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie.
3. W oknie dialogowym „Nie włączaj AdBlocka na…” wybierz Wyklucz. Ikona AdBlocka zmieni się w symbol kciuka w górę.
1. Kliknij ikonę uBlock Origin w obszarze rozszerzeń przeglądarki w prawym górnym rogu ekranu. Ikona może być częściowo zakryta przez niewielką liczbę.
2. Kliknij przycisk zasilania. Stanie się on szary, co oznacza, że reklamy na tej stronie nie są już blokowane.
1. Kliknij ikonę rozszerzenia do blokowania reklam zainstalowanego w przeglądarce.
Zwykle znajduje się ona w prawym górnym rogu ekranu. Możesz mieć zainstalowanych kilka blokad reklam.
2. Postępuj zgodnie z instrukcjami wyłączania blokad reklam wyświetlanymi na otwartej stronie.
Mogą one dotyczyć wybrania konkretnej opcji w menu lub kliknięcia określonego przycisku.
3. Odśwież stronę, postępując zgodnie z wyświetlanymi komunikatami lub klikając w przeglądarce przycisk odświeżania bądź ponownego załadowania strony.
Zobaczyć PESĘ w Paryżu –byłoby to ziszczenie marzeń chyba nie tylko kierownictwa i pracowników bydgoskiej firmy, ale także nas wszystkich zainteresowanych szeroko rozumianym transportem publicznym. Ale skoro udało się podpisać umowy na dostawę pociągów dla Deutsche Bahn i 120 tramwajów dla Moskwy to dlaczego ma się nie udać w Paryżu? Tym bardziej, że PESA jakieś tam doświadczenie we francuskich właśnie przetargach tramwajowych już ma. 17 stycznia paryski RATP opublikował informację o zamówieniu na zaprojektowanie i dostawę do 120 niskopodłogowych tramwajów, o długości do 33 m i szerokości 2,40 m, a także usługi utrzymaniowe i gwarancyjne. Pojazdy mają zostać dostarczone do francuskiej stolicy w czterech transzach, obejmujących:
Tramwaje miałyby zostać przekazane do obsługi linii nr T1. Oferty można składać do 27 lutego 2014 roku. Wybrana zostanie oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów określonych w specyfikacjach, w zaproszeniu do składania ofert lub do negocjacji. Umowa, jaką chce podpisać RAPT ma być rzecz jasna umową ramową. Może zostać zawarta z jednym wykonawcą. Każdy producent, zainteresowany wzięciem udziału w przetargu musi przedstawić ogólny opis firmy, zasobów ludzkich i technicznych, a także przedstawić swój dorobek z ostatnich 5 lat, wskazując ilość dostarczonych tramwajów, odbiorców, podpisanych umów, a także usług utrzymaniowych i gwarancyjnych. Na razie najpoważniejszym konkurentem na francuskim rynku tramwajowym dla PESY wydaje się Alstom. W Bydgoszczy dobrze o tym wiedzą, zapowiadają też jednak start w każdym przetargu. Tam gdzie będzie to możliwe będziemy startować sami, nie wykluczmy jednak współpracy z innymi producentami, jeśli taka będzie potrzeba – powiedział nam jakiś czas temu Robert Szot, dyrektor marketingu rynku tramwajowego w PESIE. A zatem czekamy na wygrane! Szerzej o tramwajach w Paryżu pisaliśmy tutaj i tutaj.