Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Metro pojedzie szybciej dzięki technologii Bombardiera

infotram
05.05.2014 10:57

Sprawdzone na świecie technologie Bombardier Transportation połączone z lokalnym doświadczeniem usprawnią funkcjonowanie metra w Warszawie. Bombardier Transportation po raz pierwszy dostarczył swój system automatycznego ograniczenia prędkości pociągu CITYFLO 350 w 1995 roku. Prowadzona ostatnio modernizacja systemu dla Metra Warszawskiego Sp. z o.o. zoptymalizuje urządzenia pokładowe systemu CITYFLO 350 w 40 pociągach. Nowe urządzenia, które mają być przekazane do eksploatacji do końca bieżącego roku, zwiększą przepustowość oraz prędkość jazdy pociągów w metrze.

“Długoletnia, partnerska współpraca firmy Bombardier z Metrem Warszawskim trwa już prawie 20 lat i jesteśmy bardzo zadowoleni, że nadal będziemy czołowym dostawcą systemów automatycznego prowadzenia pociągów”- mówi Sławomir Nalewajka, Prezes Zarządu spółek Dywizji RCS Bombardier Transportation w Polsce.
“Metro Warszawskie to bardzo ważny klient firmy Bombardier. Cieszymy się, że nasza sprawdzona na świecie technologia będzie w dalszym ciągu usprawniać transport szynowy w Warszawie”- dodał Janusz Kućmin, Generalny Przedstawiciel Bombardier Transportation na Polskę.
Bombardier Transportation jest największym inwestorem międzynarodowym w branży transportu szynowego w Polsce i zatrudnia w Polsce ponad 1000 osób – w zakładach w Katowicach, Łodzi, Warszawie i Wrocławiu. Bombardier Transportation (ZWUS) Polska Sp. z o.o. posiada blisko dziewięćdziesięcioletnie doświadczenie w zakresie dostaw najnowszych technologii sterowania ruchem kolejowym na sieci kolejowej w Polsce i na całym świecie. Dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii metro w szczycie będzie mogło kursować co 2 minuty.