Jedna oferta na remont kapitalny wrocławskiej Skody 16T. Zaskakująca?
Tylko jedna ofertazostała złożona w przetargu na wykonanie remontu kapitalnego tramwaju typuSkoda 16 T.
Zainteresowanie wykonaniem prac wyraziła czeska firma EkovaElectric a.s., proponują kwotę 3.624.810,00 zł brutto (2.947.000,00 zł netto).Szacunki zamawiającego to 3.075.000,00 zł brutto, a więc nieco mniej niż chceoferent. Ekova może zrealizować prace w ciągu 10 miesięcy.
Czekamy na decyzję komisji przetargowej.
Przypomnijmy. Remont ma objąć następujące elementy:
Część mechaniczna: wózki (napędowe i toczne), w tym m.in.przekładnie, sprzęgło zębate, koła tramwaju, zestawy kołowe, hamulec tarczowy,amortyzatory oraz sprawdzenie połączeń pudła z wózkiem;
W zakresie pudła: sprzęgi, zderzaki i amortyzatoryzderzakowe, odgarniacze, szkielet pudła wagonu, część zewnętrzną, dach wagonu,część wewnętrzną, stanowisko motorniczego, fotele, w tym motorniczego,piasecznicę, podłogę, poręcze, przejścia, drzwi, ogrzewanie, wentylację,oświetlenie czy elementy związane z bezpieczeństwem podróży.
Część elektryczna obejmuje m.in. prace przy asynchronicznymsilniku trakcyjnym 12MLU 3436 K/4, jednoramiennym odbieraku prądu Fb700.81,falowniku NSC 128 GE 03 M, a także przetwornicy, rezystorze hamowania,kasownikach czy okablowaniu i wskaźnikach.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
I dalej prace obejmują również: system informacjipasażerskiej, autokomputer pokładowy wraz z modułami komunikacyjnymi,radiotelefon systemu TETRA, moduł zapowiedzi głosowych oraz system monitoringuwizyjnego.
Tramwaj po remoncie kapitalnym musi być wolny od wadfizycznych oraz wad prawnych. W ramach zawartej umowy Wykonawca sporządzi iuzgodni z Zamawiającym, a następnie przekaże Zamawiającemu dokumentacjętechniczną, remontową oraz inne wymagane dokumenty dodatkowe odnoszące się doprzedmiotu umowy.
„