Gdańsk naprawi zalane i zmodernizuje N8C – MF01 i N8C – MF18
Gdańskie Autobusy iTramwaje ogłosiły przetarg na naprawę i modernizację tramwajów typu N8C – MF01i N8C – MF18 oraz modernizacja układów napędowych i sterowania w tramwajachtypu N8C – MF18.
Zamówienie zostało podzielone na części:
Część I – Naprawa 2tramwajów typu N8C-MF01 oraz modernizacja ich układów napędowych i sterowania
1) Naprawa zalanych podczas powodzi 2 tramwajów typuN8C-MF01 polegająca na:
a) naprawie, wymianie, konserwacji części mechanicznychtramwaju,
b) czyszczeniu, konserwacji podwozia,
c) wymianie uszkodzonych lub skorodowanych części poszycia,
d) pracach lakierniczych,
e) pracach elektrycznych.
2) Modernizacja układów napędowych i sterowania w 2tramwajach typu N8C-MF01 polegająca na wymianie instalacji elektrycznej,montażu zestawów urządzeń i aparatów elektrycznych niezbędnych do zmianynapędów trakcyjnych i układów sterowania oraz wymianie piasecznic i lusterzewnętrznych na sterowane elektrycznie.
Część II –Modernizacja układów napędowych i sterowania w 8 tramwajach typu N8C-MF18
1) Modernizacja układów napędowych i sterowania w 8tramwajach typu N8C-MF18 polegająca na wymianie instalacji elektrycznej,montażu zestawów urządzeń i aparatów elektrycznych niezbędnych do zmianynapędów trakcyjnych i układów sterowania oraz wymianie piasecznic i lusterzewnętrznych na sterowane elektrycznie.
Część III – Naprawatramwaju typu N8C-MF18 oraz modernizacja jego układu napędowego i sterowania
1) Naprawa uszkodzonego podczas wypadku drogowego tramwajutypu N8C-MF18 polegająca na:
a) odbudowie członu A tramwaju,
b) naprawie poszycia członu A,
c) wymianie szyb kabiny motorniczego i bocznych w członie A,
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
d) wymianie uszkodzonego wyłożenia wewnętrznego tramwaju,
e) wymianie łożysk czopu skrętu belki bujakowej członu A,
f) wymianie łożysk czopu skrętu przegub 1,
g) wymianie zderzaka i części ramy.
2) Modernizacja układu napędowego i sterowania w tramwajutypu N8C-MF18 polegająca na wymianie instalacji elektrycznej, montażu zestawówurządzeń i aparatów elektrycznych niezbędnych do zmiany napędów trakcyjnych iukładów sterowania oraz wymianie piasecznic i luster zewnętrznych na sterowaneelektrycznie.
Szacunkowa wartość bez VAT to 4 600 000 PLN, z czego naczęść pierwszą przypada 2 000 000 PLN, na część drugą 1 600 000 PLN, zaś naczęść trzecią 1 000 000 PLN. Na wykonanie powyższych prac będzie odpowiednio 8,9 i 6 miesięcy.
Wymagane jest doświadczenie:
1) dla części I i III zamówienia:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminuskładania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tymokresie, wykonawca zrealizował lub realizuje (umowa zakończona lub w trakciewykonywania) wymianę lub montaż instalacji elektrycznych, w co najmniej 2pojazdach szynowych,
b) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminuskładania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tymokresie, wykonawca zrealizował lub realizuje (umowa zakończona lub w trakciewykonywania) naprawę, w co najmniej 2 pojazdach szynowych.
Warunki a) i b) muszą być spełnione łącznie.
2) dla części II zamówienia: w okresie ostatnich trzech latprzed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalnościjest krótszy – w tym okresie, Wykonawca zrealizował lub realizuje (umowazakończona lub w trakcie wykonywania) wymianę lub montaż instalacji elektrycznych,w co najmniej 2 pojazdach szynowych.
Oferty można składać do 14 września 2017 roku.
„