Co słychać na budowie metra? Wola
Na budowie wolskichstacji drugiej linii metra przybywa kolejnych kilometrów rożnego rodzaju kablii instalacji. Na docelowe miejsca trafiają też windy, schody ruchome i inneurządzenia stacyjne. Najbardziej widoczne prace toczą się jednak napowierzchni.
Odtwarzana jest północna jezdnia ulicy Górczewskiej wrejonie budowanej stacji Księcia Janusza. Na odcinku kilkuset metrów powstajepodbudowa jezdni oraz wylewane są kolejne warstwy asfaltu. Już niedługo na tęjezdnię przełożony zostanie ruch komunikacji miejskiej.
Kształtu nabierają też wejścia do stacji Młynów. Opróczwcześniej ułożonych posadzek kamiennych, pojawiły się tam stalowe konstrukcjezadaszeń nad wejściami. Brakuje już tylko szklanych tafli, które dopełniącałości.
Pod ziemią z kolei przybywa torowiska oraz kolejnychurządzeń i elementów wystroju wnętrza. Już ponad sześć kilometrów szyn jest nawłaściwym miejscu, a to stanowi blisko 80% wszystkich torów na tym odcinku. Napoziomie antresoli stacji Młynów widać też pierwsze elementy wystroju, w postaciprzykładowych szklanych tafli z kolorowymi grafikami, charakterystycznymi dlatego obiektu.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
„