Bydgoszcz kupuje 18 niskopodłogowych tramwajów
Mamy kolejny przetargna dostawę tramwajów. I nie ogłosiła go wcale Łódź, a Bydgoszcz.
Zamówienie tamtejszego ZarząduDróg Miejskich i Komunikacji Publicznej dotyczy dostawy 18 sztuk (15sztuk długich i 3 sztuk krótkich) fabrycznie nowych tramwajów wieloczłonowych,całkowicie niskopodłogowych wraz ze specjalistycznym wyposażeniem obsługowym,pakietem eksploatacyjno-naprawczym i świadczeniami dodatkowymi, takimi jakdostawy i usługi powiązane z dostawą tramwajów.
Wybrane parametry techniczne tramwaju:
Długość tramwaju musi znajdować się wzakresie:
? długi: od 29 do 31 m,
? krótki: od 19 do 21 m.
Szerokość tramwaju nie może być większaniż 2,40 m i nie mniejsza niż 2,35 m.
Dopuszczalna maksymalna wysokość, bezodbieraka prądu nie może przekraczać 3,6 m.
Rozstaw kół tramwaju musi być dostosowanydo toru o szerokości 1000 mm.
Koła jezdne muszą być odsprężynowane.
Naciski poszczególnych osi tramwaju na tornie mogą przekroczyć 100 kN.
Kryteria wyboru ofertyto:
Kryteriumjakości – Unifikacja podzespołów Waga: 33
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Kryterium jakości- Serwis techniczny Waga: 7
Cena Waga: 60.
Zamówienienależy zrealizować w ciągu 20 miesięcy.
Będzie ono współfinansowane będzieprzez Unię Europejską ze środków:
1) Funduszu Spójności w ramach Programu OperacyjnegoInfrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (15 szt. tramwajów długich);
2) Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramachRegionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata2014-2020 (3 szt. tramwajów krótkich).
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wokresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeliokres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, co najmniej jednejdostawy polegającej na wyprodukowaniu i dostarczeniu minimum 10 sztukfabrycznie nowych tramwajów wieloczłonowych z 100 % udziałem niskiej podłogi(tj. długości niskiej podłogi przedziału pasażerskiego w osi podłużnej wagonu).
Oferty można składać do 3 listopada 2016 roku.
„