Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

ZNTKiM z umową na modernizacje siódemek

inforail
16.08.2017 07:36

PKP Intercity oraz ZakładyNaprawcze Taboru Kolejowego i Miejskiego z Gdańska podpisali umowę na wykonanienaprawy okresowej na 4. poziomie utrzymania wraz z modernizacją 10 lokomotywelektrycznych serii EU/EP07.

Całkowita końcowa wartość umowy, podpisanej 9 siepnia br.,to: 6 364 760.00 PLN. Przypomnijmy, że w przetargu zostały złożone trzy oferty:

1. Newag – cena 14.617.222,83 zł bez opcji i 16.501.569,92 zopcją, termin wykonania modernizacji – 70 dni, okres gwarancji – 21 miesięcy;

2. ZNTKiM Gdańsk – cena 6.699.514,80 zł bez opcji i7.828.654,80 z opcją, termin wykonania modernizacji – 55 dni, okres gwarancji –24 miesiące;

3. ZNTK Oleśnica – cena 7.413.670,02 zł bez opcji i8.385.370,02 z opcją, termin wykonania modernizacji – 51 dni, okres gwarancji –24 miesiące.

Zakres prac jest następujący:

1) Montaż ergonomicznego fotela po stronie maszynisty wdwóch kabinach lokomotywy z zapewnieniem pełnego zakresu regulacji foteli,

2) montaż izolacji cieplnej i akustycznej dwóch kabinlokomotywy,

3) zamontowanie klimatyzatorów (schładzanie powietrza) wdwóch kabinach lokomotywy,

4) wymiana szyb czołowych w dwóch kabinach lokomotywy naszyby klejone z ogrzewaniem elektrycznym i wyprowadzeniem przewodówelektrycznych na kostkę zaciskową – jeżeli zamontowane są szyby bez ogrzewania,

5) montaż rolet przeciwsłonecznych na szybach czołowych ibocznych w dwóch kabinach lokomotywy,

6) zainstalowanie elektronicznego stabilizatora napięciaszybkościomierza nowego typu,

7) zastosowanie nowego generatora SHP,

8) zainstalowanie elektronicznych stabilizatorów napięciaobwodu czuwaka aktywnego,

9) zastosowanie elektronicznego regulatora temperatury kabinmaszynisty,

10) wymiana tradycyjnych projektorów czołowych na projektoryhalogenowe,

11) obrócenie boczników silników trakcyjnych o 180 stopni(wyjście przewodów zasilających skierowane w dół),

12) dokonanie zabudowy drugiego kanału pneumatyczny RadioStop (wydzielenie w osobny kanał Radio Stop),

13) wymiana wszelkich elementów i urządzenia lokomotywy, wktórych budowie stosowane są materiały zawierające azbest, na elementy iurządzenia pozbawione jego obecności,

14) rozdzielenie obwodów ogrzewania tj. wtyków i gniazd wgprojektu „PKP Intercity” S.A.,

15) zabudowanie wycieraczki szyb czołowych prawej i lewej(nad górną krawędzią szyby) z napędem elektrycznym i spryskiwaczami szyb,sterowane jednym włącznikiem i regulatorem elektronicznym umieszczonym poprawej stronie pulpitu maszynisty,

16) zabudowanie nowych radiotelefonów cyfrowe umożliwiającełączność w systemie GSM-R/VHF.

To w ramach zamówienia podstawowego. W opcji przewoźnik możeskorzystać z:

1) zamontowania prędkościomierzy elektronicznych i

2) zabudowy układu smarowania obrzeży kół.