Wolniejszy szynobus PR to efekt działań jednego z producentów
Wczoraj na łamachInfoRail pisaliśmy o zmianach w przetargu na dostawę szynobusów (jeden plusopcja) dla Przewozów Regionalnych. Zmniejszona została m.in. maksymalnaprędkość jednostek. Pytamy dlaczego?
Zarząd spółki Przewozy Regionalne podjął decyzję ozmniejszeniu wymaganej prędkości maksymalnej z co najmniej 130 km/h do conajmniej 120 km/h w związku z pytaniem jednego z potencjalnych wykonawców,który zasugerował, że na polskim rynku na dzień dzisiejszy jest dopuszczonyjeden typ pojazdu spalinowego posiadający prędkość 130 km/h i obsługęjednoosobową. Zmniejszenie wymaganej prędkości maksymalnej będzie skutkowałopotencjalnym dopuszczeniem do przetargu większej liczby wykonawców ? wyjaśniła namDominka Dragun z Przewozów Regionalnych.
A zatem po zmianie zapisów przetargowych oferentów zapewnebędzie dwóch?
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
„