Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Województwo Łódzkie chce kupić cztery trójczłonowe ezt-y; z opcją na 20 kolejnych

inforail
15.07.2022 10:45
Województwo Łódzkie ogłosiło przetarg na zakup czterech nowych pociągów.

Zakup ma być realizowany w ramach projektu likwidacja wykluczenia komunikacyjnego w Łódzkiem – spójny i zrównoważony system transportowy województwa łódzkiego: zakup taboru transportu kolejowego.

O zamówieniu

Inwestycja polega na zakupie taboru transportu kolejowego, trójczłonowych elektrycznych zespołów trakcyjnych w ilości 4 sztuk o maksymalnej prędkości do 160 km/h, dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych. Cel inwestycji to integracja połączeń kolejowych z siecią połączeń autobusowych w obszarze Łódzkiego oraz zwiększenie oferty przewozowej w całym województwie. Jest to II etap działań rozwijających park taborowy w związku z celem likwidacji wykluczenia komunikacyjnego.

Przedmiotem Zamówienia jest dostawa 4 sztuk, z możliwością zwiększenia o dodatkowe 20 sztuk, fabrycznie nowych, trójczłonowych, elektrycznych zespołów trakcyjnych dla potrzeb wykonywania aglomeracyjnych i regionalnych przewozów pasażerskich wraz z przeszkoleniem wskazanych osób oraz świadczenie usług utrzymania dostarczonych elektrycznych zespołów trakcyjnych w okresie 10 lat od dnia przekazania poszczególnych elektrycznych zespołów trakcyjnych do eksploatacji.

Oferty można składać do 17 sierpnia 2022 roku. Będą oceniane według kryteriów:

Współczynnik efektywności kosztowej - Waga: 15

Cykl przeglądowy P1 - Waga: 15

Cena - Waga: 70.

Wymagane jest doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedno zamówienie, w ramach którego zrealizował dostawę co najmniej 2 sztuk fabrycznie nowych, co najmniej dwuczłonowych elektrycznych zespołów trakcyjnych wyposażonych w urządzenia systemu ETCS co najmniej poziom 1, wraz z zezwoleniem na dopuszczenie do eksploatacji pojazdu kolejowego zgodnego z TSI lub dokumentem równoważnym.

W celu potwierdzenia, że oferowane w ramach zamówienia pojazdy spełniają wymagania określone przez zamawiającego, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:

a. zwymiarowanego rysunku zarysu zewnętrznego Pojazdu (skrajnia),

b. wizualizacji zewnętrznej Pojazdu,

c. zwymiarowanego układu ogólnego Pojazdu wraz z rozmieszczeniem poszczególnych urządzeń, siedzeń (ze szczególnym uwzględnieniem podziałki), wyjść awaryjnych, automatów do sprzedaży biletów, informacji wewnętrznej audiowizualnej, kabiny WC,

d. zwymiarowanego przekroju nadwozia Pojazdu,

e. rys. silnika trakcyjnego wraz z jego charakterystyką,

f. zwymiarowanego rys. drzwi wejściowych,

g. układu klimatyzacji przedziału pasażerskiego,

h. układu klimatyzacji kabiny maszynisty,

i. wizualizacji wnętrza Pojazdu,

j. wizualizacji wnętrza kabiny maszynisty i rys. pulpitu maszynisty wraz z rozmieszczeniem urządzeń sterowania i sygnalizacji,

k. schematu blokowego i ideowego układu pneumatycznego,

l. schematu blokowego i ideowego układu elektrycznego - obwodu głównego,

m. schematu blokowego obwodów pomocniczych i sterowania i diagnostyki dla Pojazdu,

n. rys. wózka i zestawów kołowych,

o. schematu blokowego agregatu sprężarkowego,

p. zwymiarowanego rys. zasięgu monitoringu wewnątrz Pojazdu,

q. rys. zasięgu obrazu z kamer zewnętrznych,

r. zwymiarowanego rys. platformy np. winda,

s. dokumentu potwierdzającego kompatybilność Pojazdu z aktualnie eksploatowanym przez Pełnomocnika Zamawiającego taborem, w tym rys. montażowego i dokumentacji opisowej stosowanego w Pojeździe sprzęgu, dokumentacji zaworu sterującego oraz dokumentacji układu hamulcowego (bądź zaworu sterującego),

t. systemu i zakresu utrzymania eksploatacyjnego z podaniem przebiegów międzyobsługowych i pracochłonności, przy zastrzeżeniu minimalnych cyklów poziomu utrzymania,

u. wypełniony i podpisany formularz „Opis techniczny”, sporządzony wg. wzoru,

v. dokument wystawiony przez jednostkę badawczą, potwierdzający wyniki przejazdu testowego teoretycznego, zawierający również informacje dotyczące wartości masy służbowej Pojazdu - w tonach, , zużycia energii elektrycznej przez Pojazd - w kWh, przy czym Zamawiający nie będzie wzywał do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowego dokumentu w wyznaczonym terminie, z uwagi na fakt, że potwierdza on prawidłowość wyliczenia współczynnika efektywności kosztowej, jako jednego z kryterium oceny ofert.