WKD wysyła EN100 na P4 do Serwisu Pojazdów Szynowych

inforail
19.07.2022 09:45
Warszawska Kolej Dojazdowa podpisała umowę na wykonanie naprawy czwartego poziomu utrzymania P4 sześciu elektrycznych zespołów trakcyjnych typu 39WE serii EN100.

Prace ma wykonać Serwis Pojazdów Szynowych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa oraz ASO Mieczkowski.

Umowa

Przypomnijmy, że w ostatnim czasie głośno było o Impulsach, których po naprawach okresowych nie można było uruchomić. Teraz na P4 mają trafić składy EN100, a prac nie będzie wykonywać ich producent czyli Newag.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy czwartego poziomu utrzymania P4 sześciu elektrycznych zespołów trakcyjnych typu 39WE serii EN100 w zakresie wynikającym z Dokumentacji Systemu Utrzymania pojazdów (DSU), Dokumentacji Techniczno-Ruchowej (DTR) oraz w zgodzie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru (WTWiO).

Jak podano w informacji w ramach zamówienia przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa. Obejmuje ono: silniki trakcyjne, wyłączniki szybkie, klimatyzacja, pantografy, sprzęgi czołowe, falowniki i przetwornice, układ hamulcowy, rejestratory zdarzeń, radiotelefon, przekładnie osiowe.

Wartość umowy to 20 590 200.00 PLN netto.

W przetargu startowali:

1. Newag z ceną 25.092.00,00 zł brutto;

2. Konsorcjum Serwis Pojazdów Szynowych Lisi Ogon i ASO Mieczkowski z ceną 20.590.200,00 zł brutto.