WKD wysyła EN100 na P4 do Serwisu Pojazdów Szynowych
Warszawska Kolej Dojazdowa podpisała umowę na wykonanie naprawy czwartego poziomu utrzymania P4 sześciu elektrycznych zespołów trakcyjnych typu 39WE serii EN100.
Prace ma wykonać Serwis Pojazdów Szynowych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa oraz ASO Mieczkowski.
Umowa
Przypomnijmy, że w ostatnim czasie głośno było o Impulsach, których po naprawach okresowych nie można było uruchomić. Teraz na P4 mają trafić składy EN100, a prac nie będzie wykonywać ich producent czyli Newag.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy czwartego poziomu utrzymania P4 sześciu elektrycznych zespołów trakcyjnych typu 39WE serii EN100 w zakresie wynikającym z Dokumentacji Systemu Utrzymania pojazdów (DSU), Dokumentacji Techniczno-Ruchowej (DTR) oraz w zgodzie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru (WTWiO).
Jak podano w informacji w ramach zamówienia przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa. Obejmuje ono: silniki trakcyjne, wyłączniki szybkie, klimatyzacja, pantografy, sprzęgi czołowe, falowniki i przetwornice, układ hamulcowy, rejestratory zdarzeń, radiotelefon, przekładnie osiowe.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Wartość umowy to 20 590 200.00 PLN netto.
W przetargu startowali:
1. Newag z ceną 25.092.00,00 zł brutto;
2. Konsorcjum Serwis Pojazdów Szynowych Lisi Ogon i ASO Mieczkowski z ceną 20.590.200,00 zł brutto.