Wielosystemowe Griffiny w PKP Intercity?
Jedna oferta w przetargu PKP Intercity na dostawę 10 lokomotyw elektrycznych wielosystemowych o prędkości nie mniejszej niż 200 km/h wraz ze świadczeniem usług utrzymania. Złożył ją Newag.
Producent zaproponował cenę z prawem opcji: brutto 387 911 250,00 zł a bez prawa opcji: brutto 258 607 500,00 zł.
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia: z prawem opcji brutto 429 885 000,00 zł a bez prawa opcji brutto 286 590 000,00 zł.
Oferta Newagu mieści się zatem w szacunkach.
Cena jednostkowa dostawy to brutto: 21 894 000,00 zł.
Stawka za utrzymanie to 2,64 zł brutto.
Newag proponuje także 36 miesięcy gwarancji.
Jakie lokomotywy?
Przewoźnik chce pozyskać lokomotywy przystosowane do kursowania z prędkością 200 km/h oraz z dopuszczeniem na sześć krajów: Polskę, Słowację, Czechy, Niemcy i Węgry. Zamówienie przewiduje również opcję, która dotyczy 5 dodatkowych elektrowozów.
Wszystkie lokomotywy, podobnie jak zespoły, podzespoły i elementy wykorzystane przy ich budowie muszą być fabrycznie nowe.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Oferty będą oceniane wg kryteriów:
Kryterium jakości – stawka za świadczenie usług utrzymania -Waga: 35
Kryterium jakości – gwarancja dla Pojazdu – Waga: 7
Kryterium jakości – maksymalna liczba zdarzeń powodujących utratę zasadniczych cech eksploatacyjnych w cyklu 250 tys. km na poziomie nie większym niż 3 – Waga: 6
Kryterium jakości – współczynnik gotowości technicznej napoziomie co najmniej 95 % – Waga: 4
Kryterium jakości – współczynnik niezawodności technicznejna poziomie co najmniej 95 % – Waga: 3
Cena – Waga: 45.