Wielkopolska zmodernizuje dwa EN57AKW
Urząd MarszałkowskiWojewództwa Wielkopolskiego poszukuje wykonawcy czynności czwartego poziomuutrzymania i prac modernizacyjnych dla elektrycznych zespołów trakcyjnychEN57AKW-1062 i EN57AKW-1502.
Zamówienie obejmuj ponadto:
— udzielenie gwarancji na pojazdy, oprogramowanie orazdokumentację techniczną,
— opracowanie i przekazaniem dokumentacji technicznej,
— udzielenie licencji na dokumentacje techniczną ioprogramowanie.
EN57AKW to elektryczny zespół trakcyjny EN57 z napędemasynchronicznym, zmodernizowany według dokumentacji technicznej nrNS/EN57/900/2002/11, posiadający świadectwo dopuszczenia do eksploatacji typupojazdu kolejowego nr T/2014/0012.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego napowtórzeniu podobnej usługi dla jednego pojazdu – szacunkowa wartość wynosi 2000 000 PLN netto.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca oprócz zakresuprzewidzianego w DSU wykonał w każdym ezt w ramach P4 następujące czynności:
1) malowanie całego pudła zgodnie z dotychczasowąkolorystyką i schematem;
2) naniesienie powłoki lakierniczej „antygraffiti” na całympudle;
3) wymiana herbów Województwa Wielkopolskiego wraz z napisem”Województwo Wielkopolskie” oraz logo Użytkownika i Poznańskiej KoleiMetropolitalnej;
4) naprawa automatów biletowych (2 sztuki/pojazd) wnastępującym zakresie:
a) wymiana: wyróżniacza monet, wyróżniacza banknotów,smarthoppera, zasilacza, akumulatora zasilania awaryjnego i komputera tj.jednostki centralnej (nowy komputer musi posiadać gniazdo USB z możliwościązabezpieczenia wtyczek przed wypadnięciem),
b) wymiana oprogramowania na korzystające z modułu cenowegoKoleje Wielkopolskie sp. z o.o., dające możliwość edycji, włączania iwyłączania ofert, zniżek, listy Związku Pracodawców Kolejowych (noweoprogramowanie nie może posiadać mniejszej funkcjonalności niż obecne);
c) doprowadzenie do każdego automatu dodatkowego przewodusieci LAN zakończonego wtykiem RJ45.
Dla układów napędowych (silnik trakcyjny + przekładniaosiowa) zamawiający wymaga:
1) wykonania przeglądu i w razie potrzeby naprawy przekładniosiowych, umożliwiającego eksploatację pojazdów do kolejnej naprawy okresowej(nie wymaga się obligatoryjnego wykonania czynności określonych w DSU dział”Zestawy kołowe z łożyskami i maźnicami oraz przekładnia”;
2) obligatoryjnego wykonania czynności określonych w DSUdział „Silnik trakcyjny”.
Zakres prac modernizacyjnych dla każdego pojazdu:
a) modernizacja systemu informacji pasażerskiej;
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
b) modernizacja systemu monitoringu;
c) montaż rolet okiennych w przedziałach pasażerskich;
d) wydzielenie miejsca dla obsługi pokładowej pociągu;
e) „wprowadzenie zapisu” w rejestratorze zdarzeń sygnałówużycia syren;
f) montaż odświeżaczy powietrza w przedziałach pasażerskichi WC;
g) instalacja w każdym przedsionku okablowania (sieć LAN +zasilanie) dla czterech czytników Poznańskiej Elektronicznej KartyAglomeracyjnej (PEKA); miejsce wyprowadzenia okablowania – do uzgodnienia zZamawiającym (podstawowe parametry techniczne czytnika PEKA: wymiary – 377 x174 x 127 mm (wys. x szer. x dł.), masa – 5,4 kg, znamionowe napięcie zasilania– 24V, pobór mocy – 20W).
Zamawiający żąda udzielenia gwarancji na każdy elektrycznyzespół trakcyjny po P4 i pracach modernizacyjnych, oprogramowanie orazdokumentację techniczną na okres co najmniej:
1) 24 miesięcy – cały pojazd, oprogramowanie orazdokumentację techniczną,
2) 48 miesięcy – malatura,
liczonych od daty podpisania przez strony protokołu odbiorukońcowego bez zastrzeżeń.'
Oferty można składać do 25 września 2018 roku. Kryteriaofert to:
Kryterium jakości – Nazwa: Długość okresu gwarancji (zawierapodkryteria określone poniżej) – Waga: 40
Kryterium jakości – Nazwa: Podkryterium: długość okresugwarancji na cały pojazd po P4 i pracach modernizacyjnych, oprogramowanie orazdokumentację techniczną – Waga: 30
Kryterium jakości – Nazwa: Podkryterium: długość okresugwarancji na malaturę pojazdu – Waga: 10
Cena – Waga: 60.
Wymagane jest doświadczenie. O udzielenie niniejszegozamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy – w tym okresie, wykonał należycie, (a w przypadku świadczeń okresowychlub ciągłych również wykonuje należycie) co najmniej jedną naprawę okresową napoziomie utrzymania P4 i/lub P5 elektrycznego zespołu trakcyjnego z napędemasynchronicznym o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 PLN brutto.
„