Wielkopolska z przetargiem na przewozy kolejowe; 3 lata i 3 trasy
Województwo Wielkopolskie ogłosiło przetarg na świadczenie usług publicznych w zakresie wojewódzkich pasażerskich przewozów kolejowych.
Mamy trzy trasy i trzyletni okres świadczenia usługi.
O zamówieniu
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług publicznych w zakresie kolejowych wojewódzkich przewozów pasażerskich organizowanych przez Województwo Wielkopolskie w okresie od 13 marca 2022 roku do 8 marca 2025 roku na liniach komunikacyjnych:
a) Krotoszyn – Jarocin – Gniezno,
b) Poznań Główny – Jarocin – Ostrów Wielkopolski,
c) Poznań Główny – Wronki – Krzyż.
Planowana maksymalna praca eksploatacyjna w kolejowych przewozach pasażerskich, w okresie obowiązywania umowy wyniesie łącznie 3.087.529,379 pociągokilometrów (pockm).
Oferty
Oferty można składać do 1 lutego 2022 roku. Będą oceniane według kryteriów:
Maksymalny wskaźnik waloryzacji - Waga: 20,
Wyposażenie pojazdów w urządzenia i system zliczania - Waga: 15
Podkryterium 1.1 do kryterium cena - Stawka za pociągokilometr - Waga: 45
Podkryterium 1.2 do kryterium cena - Przychód - Waga: 20
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Cena - Waga: 65.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że posiada tabor kolejowy do obsługi ruchu pasażerskiego, który może wykonywać przewozy na liniach zelektryfikowanych zgodnie z poniższymi wymaganiami:
a) prędkość eksploatacyjna pojazdów wykorzystywanych do realizacji usługi – min. 120 km/h,
b) co najmniej 150 miejsc ogółem w składzie pociągu obsługującego połączenia na linii Krotoszyn – Jarocin – Gniezno oraz 390/700 miejsc ogółem w składzie pociągu obsługującego pozostałe połączenia; zestawienia składów pociągów (pojedyncze/podwójne) powinny być dostosowane do potoków pasażerskich,
c) pojazdy muszą być wyposażone w elektroniczny system informacji pasażerskiej (tablice wewnętrzne i zewnętrzne), system zapowiedzi głosowych i monitoring wewnętrzny,
d) część składu udostępniana podróżnym powinna być wyposażona min. w:
- wentylację, klimatyzację oraz ogrzewanie zapewniających komfort termiczny wewnątrz składu zgodny z normą PN-EN 14750,
- toaletę w układzie zamkniętym,
- udogodnienia dla niepełnosprawnych zgodne z UIC 565-3, TSI PRM,
- 3 miejsca na przewóz rowerów.
Wykonawca musi też wykazać, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie pracę eksploatacyjną w wysokości co najmniej 0,6 mln pockm średniorocznie w usługach publicznych w kolejowych przewozach pasażerskich.