Wielkopolska szuka wykonawcy P4 trzech SA108
Województwo Wielkopolskie ogłosiło przetarg na wykonanie czynności czwartego poziomu utrzymania z wyłączeniem naprawy zespołów napędowych dla trzech autobusów szynowych SA108-001, SA108-002 i SA108-003.
Zamówienie obejmuje także:
- udzielenie gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady na pojazdy oraz dokumentację techniczną,
- opracowanie i przekazanie dokumentacji technicznej,
- udzielenie licencji na dokumentację techniczną.
Szacunkowa wartość zamówienia to 5 970 000.00 PLN netto.
Zamawiający poinformował, że naprawa zespołów napędowych zostanie przeprowadzona przez użytkownika pojazdów – Koleje Wielkopolskie. Użytkownik przetransportuje zespoły napędowe z siedziby Wykonawcy do miejsca naprawy i z powrotem we własnym zakresie i na własny koszt. Demontaż, montaż i uruchomienie zespołów napędowych po naprawie – przy udziale przedstawicieli użytkownika i zamawiającego. W przypadku stwierdzenia podczas uruchomienia lub jazdy próbnej nieprawidłowości w działaniu zespołów napędowych, zobowiązanym do ich usunięcia i pokrycia ewentualnych kosztów z tym związanych będzie użytkownik.
W skład zespołu napędowego wchodzą:
- silnik spalinowy z osprzętem i sterownikiem (MAN EDC),
- skrzynia biegów Voith Diva wraz ze sterownikiem,
- układ chłodzenia silnika i powietrza doładowania wraz z wentylatorami,
- rama zespołu napędowego wraz z poduszkami zawieszenia ramy,
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
- wały Cardana (skrzynia biegów- przekładnia osiowa i silnik - skrzynia napędów pomocniczych).
Za naprawę napędu hydrostatyki, pompy hydrostatyki oraz węży hydrostatycznych odpowiedzialny jest Wykonawca.
Zamawiający wymaga, aby czynności P4 zostały wykonane zgodnie z aktualną Dokumentacją Systemu Utrzymania (DSU) nr KW 215M 0130-1 spółki Koleje Wielkopolskie.
Oferty
Oferty można składać do 10 stycznia 2022 roku. Będą oceniane według kryteriów:
Długość okresu gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady na cały pojazd po P4 z wyłączeniem zespołów napędowych oraz dokumentację techniczną - Waga: 40
Cena - Waga: 60.
Wymagane jest doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
co najmniej dwie naprawy okresowe na poziomie utrzymania P4 i/lub P5 pasażerskiego pojazdu kolejowego o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł brutto każda.