Wielki przetarg na kolejowe autobusy

inforail
31.10.2012 12:15
Przewozy Regionalne informują o ogłoszeniu przetargu na świadczenie przewozów autobusowych w zastępstwie za pociągi interRegio w związku z planowanymi przez PKP Polskie Linie Kolejowe pracami modernizacyjnymi na trasach obsługiwanych przez pociągi interRegio oraz na trasach uzupełniających siatkę połączeń zamawiającego. Dlatego zamówienie zostało podzielone na dwie części:
Część 1 Przewozy autobusowe zastępcze
Część 2 Przewozy autobusowe uzupełniające
I tak: wymagania techniczne do części 1 to minimum dziewięcioma autobusami z klimatyzacją, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2004 r., o pojemności minimum siedemdziesiąt miejsc, w tym co najmniej czterdzieści pięć miejsc siedzących. A wymagania techniczne do części 2 to minimum jednym autobusem z klimatyzacją, wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2004 r., o pojemności minimum trzydzieści miejsc, w tym co najmniej dwadzieścia miejsc siedzących.
Pociągi IR zostaną zastąpione KKA
Trasy przejazdu autobusów: Część 1:
– 1616 kursów na trasie Rzeszów –Dębica –Tarnów –Kraków –Katowice i 1086 kursów powrotnych, realizowanych w terminach pomiędzy 09.12.2012 a 14.12.2013, przy czym nie więcej niż sześć kursów dziennie w relacji Rzeszów –Katowice i nie więcej niż pięć kursów dziennie w relacji Katowice –Rzeszów;
– 369 kursów na trasie Przemyśl –Jarosław –Łańcut –Rzeszów –Dębica –Tarnów –Katowice, realizowanych w terminach pomiędzy 09.12.2012 a 14.12.2013, przy czym nie więcej niż jeden kurs dziennie;
– 116 kursów na trasie: Przemyśl –Jarosław –Łańcut –Rzeszów –Dębica –Tarnów –Kraków –Katowice i 646 kursów powrotnych, realizowanych w terminach pomiędzy 09.12.2012 a 14.12.2013, przy czym nie więcej niż jeden kurs dziennie w relacji Przemyśl –Katowice i nie więcej niż dwa kursy dziennie w relacji Katowice –Przemyśl;
– 116 kursów na trasie Rzeszów –Dębica –Tarnów –Katowice i 116 kursów powrotnych, realizowanych w terminach pomiędzy 09.12.2012 a 14.12.2013, przy czym nie więcej niż jedna para kursów dziennie;
– 369 kursów na trasie Katowice –Kraków –Rzeszów, realizowanych w terminach pomiędzy 09.12.2012 a 14.12.2013, przy czym nie więcej niż jeden kurs dziennie;
– 53 kursy na trasie Kraków –Tarnów –Dębica –Rzeszów, realizowane w terminach pomiędzy 09.12.2012 a 14.12.2013 przy czym nie więcej niż jeden kurs dziennie;
– 92 kursy na trasie Katowice –Kraków –Tarnów –Dębica –Rzeszów –Krosno –Sanok –Zagórz –Komańcza –Nowy Łupków –Cisna –Wetlina –Ustrzyki Górne i 92 kursy powrotne, realizowane w terminach pomiędzy 29.06.2013 a 29.09.2013, przy czym nie więcej niż jedna para kursów dziennie;
– 110 kursów na trasie Kołobrzeg –Grzybowo –Dźwirzyno Senator –Dźwirzyno camping –Dźwirzyno –Dźwirzyno osiedle –Rogowo –Mrzeżyno, ul. Kołobrzeska –Mrzeżyno –Trzebiatów –Pogorzelica –Niechorze –Rewal –Trzęsacz –Pobierowo –Łukęcin –Dziwnówek –Kamień Pomorski –Wysoka Kamieńska i 110 kursów powrotnych, realizowanych w terminach pomiędzy 01.07.2013 a 24.08.2013, przy czym nie więcej niż dwie pary kursów dziennie;
– 110 kursów na trasie Pogorzelica –Niechorze –Rewal –Trzęsacz –Pobierowo –Łukęcin –Dziwnówek –Kamień Pomorski –Wysoka Kamieńska i 110 kursów powrotnych, realizowanych w terminach pomiędzy 01.07.2013 a 24.08.2013, przy czym nie więcej niż dwie pary kursów dziennie;
– 314 kursów na trasie Katowice –Pszczyna –Bielsko-Biała –Bystra –Buczkowice –Szczyrk, realizowanych w terminach pomiędzy 09.12.2012 a 14.12.2013, przy czym nie więcej niż jedna para kursów dziennie;
– 314 kursów na trasie Szczyrk –Buczkowice –Bystra –Bielsko-Biała –Pszczyna –Mikołów –Katowice, realizowanych w terminach pomiędzy 09.12.2012 a 14.12.2013, przy czym nie więcej niż jedna para kursów dziennie.
Trasy przejazdu autobusów: Część 2:
– 351 kursów na trasie Jelenia Góra –Mysłakowice –Miłków –Karpacz Dw. PKP –Karpacz Bachus –Karpacz Ośr. Zdrowia –Karpacz Biały Jar –Karpacz Morskie Oko –Karpacz Pegaz –Karpacz Wang –Karpacz Górny i 351 kursów powrotnych, realizowanych w terminach pomiędzy 27.12.2012 a 15.09.2013, przy czym nie więcej niż 3 pary kursów dziennie.
W trakcie realizacji Części 1 Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia miejsc postojowych w Katowicach, Krakowie, Kołobrzegu i Wysokiej Kamieńskiej, gdzie w przypadku opóźnienia pociągu autobusy będą oczekiwać na skomunikowanie bez zakłócania ruchu drogowego. W trakcie realizacji Części 2 Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia miejsca postojowego w Jeleniej Górze, gdzie w przypadku opóźnienia pociągu autobus będzie oczekiwać na skomunikowanie bez zakłócania ruchu drogowego.
Dalsze szczegóły stronie www.przewozyregionalne.pl