Najnowsze w Infoship
Brakuje najnowszych.

Warszawa: Żubr wyjechał z puszczy

inforail
14.05.2009 14:08

Reklamowa jednostka EN57. Fot. PKP PR Reklamowa jednostka EN57. Fot. PKP PR Reklamowa jednostka EN57. Fot. PKP PR

Tego pociągu nie sposób teraz nie zauważyć. Oklejony w całopociągową reklamę z charakterystycznym zwierzęciem, przyciąga wzrok i budzi zainteresowanie kolejnych potencjalnych kontrahentów. To efekt nowatorskiego podejścia marketingowego Przewozów Regionalnych i Kompanii Piwowarskiej.
Żubr to pierwszy pociąg nowej kategorii interREGIO kursujący w weekendy między Białymstokiem a Warszawą. To także pierwszy przypadek komercyjnego wykorzystania zewnętrznej powierzchni wagonów na taką skalę.
– Traktujemy pociągi jako potencjalny nośnik reklamy i chcemy na tym zarabiać –mówi Tomasz Moraczewski, dyrektor handlowy PKP Przewozy Regionalne. –Zainteresowanie Żubrem sprawiło, że prowadzimy juz kolejne rozmowy. Chcemy dla pociągów klasy interREGIO wypracować nowy standard z jednym cennikiem reklamowym.
Dodajmy, że na ciekawej i oryginalnej formie promocji marki skorzystała nie tylko wynajmująca firma, ale też PKP Przewozy Regionalne. Zainspirowane tym faktem materiały telewizyjne, radiowe i prasowe przełożyły się na wzrost zainteresowania podróżnych ofertą interREGIO. A na osoby niekorzystające z usług kolei działa efekt zaskoczenia. Nic dziwnego, zobaczyć Żubra wyłaniającego się z tunelu średnicowego w Warszawie lub mknącego przed samochodami oczekującymi przed szlabanami na przejeździe kolejowym –to widok jedyny w swoim rodzaju…